Dat hebben wij ook gedaan er kleine voor gezet; Ons kleine meisje is klaar om de wereld te ontdekken!
Onze kleine is met 33.6 geboren. Had ook geen kaartjes klaar en heb er echt de tijd voor genomen om kaartjes en tekst uit te zoeken aangezien we in het ziekenhuis toch geen bezoek wilden (behalve ouders en broers en zussen). Bij het kaartje hebben we een los briefje gedaan waarop stond dat de kleine nog in het ziekenhuis lag en dat we van plan waren een kraamfeest te houden als hij thuis zou zijn. Dit omdat we na thuiskomst van ons zoontje niet direct op een heleboel visite zaten te wachten. Allereerst waren we wel even aan rust toe en daarbij zagen we zo veel visite de eerste drukke weken helemaal niet zitten.
Ons mannetje is met 33 weken geboren maar het ging niet zo goed met hem. We hebben de eerste weken ook geen kaartje gestuurd, had ik totaal geen zin in! Daarna wel kaartje gestuurd met zijn gewicht erin. Dat hij te vroeg geboren is, wist iedereen al doormiddel van mail etc. Ook hadden we niks in de kaart over kraambezoek, er van uitgaande dat men wel begreep dat er niet veel 'baby-kijken' bij was! Het gedichtje wat wij hadden: ~The gift you are, like the very first breath of spring~ ~The gift you are, all the joy that love can bring~ ~The gift you are, all of our dreams come true~ ~The gift you are, the gift of you~ En uiteraard: Gefeliciteerd met je kleine!
Hee Wuppie, gefeliciteerd met jullie zoon! Jij kletste ook in het juni-forum toch? Ik was daar vooral in het begin wel actief, later minder.. Onze dochter is ook te vroeg geboren en ligt ook nog in het ziekenhuis. Hoe gaat het inmiddels met jullie zoon? @ Kaartje, deze hadden wij wel al zo goed als klaar. We veranderen er niks aan, alleen versturen we m pas als Iza thuis is. Eerder willen wij ook geen bezoek ontvangen. In het kaartje staat of je even wilt bellen als je langs wilt komen. Verder vermelden wij ook het gewicht (2770 gr), maar we hebben er geen extra tekst in. We houden van simpel.
Wij hadden een kaartje laten ontwerpen door een fotograaf, met foto's dus. Omdat ik geen foto's erop wilde met een sonde in zijn neus, hebben we de foto's na 2 weken laten maken toen de sonde er even uit mocht. Kaartjes zijn daarna meteen verstuurd. Was echt super mooi geworden uiteindelijk! Iedereen was op de hoogte dat hij te vroeg geboren was en we mochten na 4 dagen al naar huis, dus met visite geen 'problemen' gehad. Hadden in het zieknehuis al wat visite gehad, ook omdat we een eigen kamer hadden. Was wel makkelijk daar!
Kaartje is besteld met gedichtje over een ander wiegje Ik denk dat het er dan is als hij 2 weken oud is en hopelijk duurt het dan niet zolang meer dat hij naar huis mag. Anne ja dat klopt, had het gelezen van jou en dacht toen ook Pff wat vroeg. Een week later lag ik er zelf al. Het gaat goed met hem hij is nu een week en een dag en heeft alleen nog een sonde a Infuus beademing is er allemaal vanaf en hij drinkt af en toe al zelf een flesje.
flinke jongen... hopelijk ligt hij vlug in jullie armen thuis !! Wij denken hier aan jullie en aan jullie kleine mannetje
Gefeliciteerd! Heb het kaartje verstuurd toen ze een week thuis was. Dus pas na een maand. In het ziekenhuis wilde we het rustig houden en thuis vonden we het fijn om nog een weekje met haar te wennen. Gelukkig veel begrip hiervoor gekregen en ik zou het weer zo doen
Mijn moeder kreeg in de week dat Hidde geboren was na 3 dagen de vraag van haar schoonzus waarom de kaartjes zo laat waren Uiteindelijk heeft die tante mij niet eens een kaartje gestuurd! Gelukkig verder meer begrip dat het een weekje duurde dat de kaartjes er waren!