Mijn cyclus kan nog al van slag zijn ivm de bevalling en ik heb voorhoofdsholteontsteking gehad (verwerkt in ff, dag 14/15) nu had ik dus later dan verwacht een positieve ovulatietest. En gelijk de dag er na een temp stijging. Dit vind ik zo raar, daarnaast heb ik vandaag bruine afscheiding. mijn kaartje Ik heb voor morgen even een fictieve temp ingevuld om te kijken of de stijging voeldoende was. Maar waar komt die bruine afscheiding ineens vandaan? En kan je een positieve ovu test hebben op de dag dat je je eisprong hebt? Of is m'n eisprong toch nog niet geweest, want m'n temp van vandaag is weer lager.
Ik schijn m'n eisprong toch niet gehad te hebben, ondanks de positieve ovulatietest, want m'n temp is vanmorgen weer 36.4
stom, ik heb hier net gereageerd maar je handtekening verkeerd geinterpreteerd. Dus de boel verwijderd. Ik hoop dat je anel weer zwanger bent meis
Er is helaas nog geen eisprong geweest. Bij jou moet hij minimaal 36.6 zijn/blijven om te spreken van een eisprong.!
FF geeft nu toch mijn eisprong aan, test maar gewoon nog even door met de ovutestjes. Lijken nu ook weer donkerder te worden, dus wie weet komende dagen ergens een positieve.