Hoi meiden, ik wil heel graag met een vriendin van mij naar Anouk symphonica in rosso. Alleen nu zijn er geen kaarten meer verkrijgbaar dat je bij elkaar kunt staan. Nu heeft ze even op Marktplaats gekeken, een een bod gedaan. Alleen nu is mijn vraag is dat wel betrouwbaar? De kaartjes kunnen aangetekend verstuurd worden. Het gaat om deze kaartjes 4 SUPERRRR Zitplaatsen Anouk - Symphonica in rosso KOSTPRIJS - Concerten | Pop - Marktplaats.nl Wat denken jullie? Doen of niet doen?
vraag of je ze op kan halen vriendin heeft ook kaartjes gekocht via marktplaats voor emporium dancefeest konden allen aangetekend opgestuurd worden alleen is nu 150 euro kwijt en nog steeds geen kaartjes ik zelf vind het te riskant om zo iets te kopen via marktplaats dus een optie zou zijn ze ophalen
deze heeft betaalbeveiliging via paypal misschien wat betrouwbaarder? Advertentie 694045383 of deze site?Tickets Anouk - Symphonica in Rosso concert oktober 2013 Gelredome Arnhem concertkaarten
Ja ja we gaan naar Anouk, de man van die vriendin van mij heeft de kaartjes opgehaald bij die mensen, echt superrrr gaaf
Zelf zou ik nooit kaarten via mp kopen, ook niet als je ze kan ophalen omdat er ook zo veel nep kaarten in omloop zijn. Hier kom je pas achter bij de deur.
Ik sluit me aan bij twinkel star.. Of ze echt zijn weet je vaak pas bij de deur.. Ik neem alleen van bekende over of regulier maar niet via mp. Ik hoop en duim mee dat je echte kaarten hebt! Zo ja veel plezier!!
Ik heb ervaring met kaartjes kopen via marktplaats. Conclusie: Ik doe het nooit meer. Gelijk de eerste beste keer in het O-tje genomen. :x
Ik heb in 2008 kaarten voor Céline Dion gekocht, waren kaarten om van te dromen. 2 kaartjes samen 850,00 (tsja ik ben superfan en op de dag van de voorverkoop kwam ik er niet doorheen) toen had ik helemaal geen besef dat het nog verkeerd kon aflopen. Werden ook aangetekend verstuurd en godzijdank waren het echte kaartjes! Toch ondanks dat het nu goed afliep zou ik het niet meer doen. Mijn avond kon niet meer stuk!