Hallo, Ik bied bij deze een zeer mooie en goed onderhouden kinderwagen aan. (z.g.a.n.) Merk: Traveler Sport. Wielen: 4 Incl. - Een kinderwagen bak - Een stoeltje (deze kan op 2 manieren, Naar je toe en van je af) - Fleece voetenzak - Bijhorende voetenzak - Regencape - muskieten net - Boodschappen mandje - Een helemaal nieuw nooit gebruikt matrasje! op maat laten maken! De duwstang is in verschillende maten te verstellen. De reiswieg en het stoel opzetje makkelijk erop te klikken en eraf te halen. Met vergrendeling. Het onderstel is goed stevig voor lange wandelingen. Voor meer informatie of foto`s (van de bijbehorende spullen) kunt u mij mailen. Doe een goed bod en deze kinderwagen is van u! Met vriendelijke Groet, Danielle p.s. (foto in album)
Ik kom uit Wijhe. (Tussen zwolle en Deventer) Ja doe een leuk bod zou ik zeggen.. We hebben em gekocht dat ik net zwanger was. achteraf dus iets te snel, (want nu hebben we een mooie nieuwe kinderwagen gekregen van m`n ouders.. ) dus deze is overbodig eigenlijk. Ik vind het zelf wel een hele mooie kinderwagen. Ziet er ook nog echt heel goed uit! Heb em zelf voor 175 euro gekocht. Hij is ongeveer 3 jaar oud.. En ik heb er een nieuw matrasje in laten maken bij prenatal.. Groetjes Danielle
hoihoi, heb je de wagen zelf ook 2e hands gekocht? ik woon in Kampen, zou nog wel te doen zijn voor me, ik zie dat je er 175 euro voor hebt betaald, ik heb het vanavond met mijn man even over een eventueel bod....
Hoi Ja heb em zelf ook 2e hands gekocht en ik heb em nog niet gebruikt. (heb je ook een pb gestuurd) groetjes
Hoi ja dat is idd iets verder. Ik heb daar wel een nicht wonen mocht je echt belang hebben. groetjes Danielle
kan je nog een foto plaatsen van het mandje wat er onder zit of die wel ruim genoeg is moet alles lopend doen
Hoi De mand die er onder zit is vrij groot. Je kunt ook nog overwegen om zo`n netje aan de duwstang te halen deze zijn ook niet duur en kan ook nog het een en ander is. De wagen is ideaal om lange afstanden te lopen. De duwstang is heel comfi en de wielen soepel. Foto staat er bij in m`n album Groetjes Danielle
Gaby wil em niet.. iemand anders? 150 euro mag ie weg. hij staat ons in de weg! We hebben er een van m`n ouders gekregen dus nu staan er 2 in de gang! Graag reacties! Groetjes Danielle