Voor een mama die het niet zo breed heeft! Onze jongste is inmiddels uit zijn babygym-tijd gegroeid. Beide jongens hebben er heel erg veel plezier van gehad. Het is een babygym die je zowel in ruglig als in buiklig kunt gebruiken. Met muziekjes, lampjes én een spiegeltje.
Deze bak bouwsteentjes heb ik gekregen. Ziet er allemaal nog super uit, maar Lucas heeft al zo ontzettend veel Duplo, dat hij er gewoonweg niet mee speelt. Het zijn ca. 100 steentjes. De bouwsteentjes kunnen evt. ook verzonden worden, uiteraard tegen vergoeding van verzendkosten!
@ MamaMarije: Mocht je het nog niet kwijt zijn, dan heb ik interesse in de duplosteentjes om ze op te halen.
PARDON !?! dat vind ik vreemd. als je terug kijkt zul je zien dat ik al voor tien uur gereageert heb en zij om kwart voor 1......dus ze was me niet net voor......
Zij gaf als eerste aan echt geïnteresseerd te zijn en ze op te kunnen komen halen en uitte die interesse ook via PB. Op dat moment vroeg jij naar verzendkosten e.d. en kan ik natuurlijk niet weten of je het daarop laat afketsen. Helaas heb ik al te vaak meegemaakt dat mensen ineens afhaken, dus is het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt'.
nee joh ik vraag voor een ander waar je weg komt en uit intresse hoeveel het kost om het op te sturen! dus had je ook eerst kunnen vragen ipv er van uit te gaan dat ik het toch afkets.... maar goed jij wilt ze schijnbaar liever laten ophalen ipv verzenden..... ja ik baal hiervan, ik had er echt belang bij voor mijn zoontje zodat we een leuk kerst cadeautje hadden gehad wat we konden betalen.
Nogmaals, ik vind het heel vervelend dat je op deze manier 'achter het net vist', maar ik blijf er wel bij dat ik niet fout gehandeld heb ofzo. Ik hoop dat je voor je zoontje een ander leuk kerstcadeau kunt scoren! EDIT: trouwens, het gaat helemaal niet om ophalen of verzenden, want de babygym wordt uiteindelijk juist verzonden ipv opgehaald, die aanname klopt dus niet
jee gaan we nou ruzie maken over wie het eerst kwam??? ben het wel eens met mamamarije wie het eerst komt wie het eerst maalt weg=pech
ik kan me voorstellen dat Robijntje teleurgesteld was, omdat ze verwacht had het te krijgen. Wel reageert ze wat fel. Ik heb ook nog leuke blokken staan waar we niets mee doen omdat we hier heel veel Duplo hebben. Als ik je daar mee blij kan maken mag je me pben.
ik reageer fel omdat volgens de volgorde van de berichten ik eerst was en ineens gaat het naar de tweede die reageert. dus idd ik had verwacht het te krijgen en vind daarom de reactie dat ze het eerlijk heeft gedaan aan de eerste die reageert niet kloppen. als ik had geweten dat we gauw pb-tjes gaan sturen en zo toch op , naar mijn idee, op flauwe wijze toch "eerste" te zijn. had ik vanmorgen al een pb-tje gestuurd. dus vandaar de felle reactie omdat ik toch in deze topic eerst was.