kaartjes one direction

Discussie in 'De lounge' gestart door lioness74, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Pfffff...ik ben blij dat ik ze onderhand naar boven heb gestuurd..:$
    Leuk joh.

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    das de verkeerde instelling he?
    gaat je vast echt lukken.
    En is het niet vooraan bij het podium, dan is de tribune echt zo slecht nog niet.

Het luktte in mijn hoogtijdagen als diehard bsbfan ook altijd om kaartjes te krijgen

3. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mochten jullie ooit in London zijn als de jongens hier ook zijn kun je het me altijd laten weten. Over het algemeen ben ik er behoorlijk goed in om ze te vinden.
    Mochten je meiden (en jij natuurlijk) ze bij hun hotel willen (proberen) te ontmoeten als ze in Nederland zijn stuur me tegen die tijd maar een berichtje, vaak weet ik wel waar ze zitten namelijk, afgelopen keer heb ik Harry en Niall ook gezien bij hun hotel in Den Haag

4. lioness74

Dank je Tommo, erg lief van je:).
    Mijn oudste dochter gaat 7,8 en 9 oktober met school naar Londen.

Maar ik zal je berichtje onthouden!!

5. lioness74

Ga jij ook keihard duimen dan zaterdag?:cool:

6. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dan zitten ze nog in Australie, maar in November komen ze waarschijnlijk naar Amsterdam voor de EMA's. Helaas ga ik niet, maar kan tegen die tijd wel achter het hotel komen denk ik.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Tommo, ben je nou gewoon extreem fan van ze of ken je ze persoonlijk? Ik bedoel het niet lullig hoor maar komt bijna over als een soort van obsessie:)

Ikzelf ken hun muziek niet en heb geen idee hoe ze eruit zien , zou ze rustig voorbij lopen. Ts hopelijk lukt het! Succes!

8. lioness74

Dank je!:)

9. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Inmiddels ken ik ze "persoonlijk" als in, ze weten hoe ik heet, ze weten hoe mijn oudste zoon heet, ik kom niet bij ze op de koffie ofzo.
    Laatst was ik in een winkelcentrum met mijn kinderen en een van die jongens was daar ook, en hoewel ik hem wel zag lopen wilde ik hem niet aanspreken ivm privacy en rust. Hij dacht daar anders over en kwam even hoi zeggen tegen mij en de kinderen.
    Ik ken hun tourmanager nog van toen hij voor Westlife werkte (daar was ik wel obsessief fan van trouwens, haha) en dat helpt ook wel.

Verder heb ik gewoon heel veel connecties in het muziek wereldje, dus het is zeker niet alleen One direction die ik regelmatig ontmoet, als ik wil kan ik bij iedere grote (en kleine) band komen.

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Komt Boyzone naar NL of ga je naar UK/Ierland? Ik was vroeger een die hard Boyzone/westlife/Ronan Keating fan haha, ging alle nederlandse concerten af en luister stiekem nog wel eens liedjes uit die tijd haha.

TS, ik hoop dat het jullie lukt om kaartjes te krijgen, kun je ze enkel nog maar online bestellen en niet meer bij het postkantoor oid zoals vroeger? (Ben nog van de generatie die de hele nacht voor het postkantoor stond te wachten haha)

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ah ok, duidelijk:)

12. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik woon vlakbij Wembley, dus ik blijf lekker in de UK. Niet hetzelfde meer nu Stephen is overleden, maar ik ga er nog wel heen.
    Ga ook nog naar Brian McFadden op 9 November, geweldig!

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik dacht/denk precies hetzelfde.. Moest gelijk aan dat SBS6 programma Fans denken...

14. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Misschien moet je dan even verder lezen?

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb alles gelezen.. Ik vind het nog steeds op een obsessie lijken. ;) Beetje stalkerig zelfs..

Maar goed, ik hoop dat TS kaartjes te pakken krijgt voor haar meiden!!

16. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    haha, dus omdat ik met een groep meiden naar een zooi concerten ga en daarnaast heel veel meiden (en mijn oudste zoon) help om hun idolen te ontmoeten ben ik obsessed en stalkerig?
    De eerste keer dat ik ze ontmoette had ik zelfs geen flauw benul van wie ze waren, ik moest die dag een bekende ophalen bij een studio en toevallig waren zij daar aan het opnemen (is nu bijna 2 jaar geleden) en raakten we aan de praat. Van daar uit heb ik ze eens opgezocht en ben ik naar concerten gegaan (bij een aantal ook uitgenodigd door management/bekenden)
    Dat ik boodschappen doe bij dezelfde supermarkt is simpelweg omdat dat de dichtsbijzijnde winkel is van die supermarkt, kan wel nog een half uur verder reizen maar is ook zo overdreven natuurlijk.
    Als die ene hier (letterlijk) om de hoek gaat golfen is dat fijn voor hem, ik zie hem wel eens hier door de stad rijden, maar ik ga daar echt niet achter aan ofzo. Alles wat ze doen als ze vrij zijn *dus nergens in publieke functie) zal ik de laatste zijn die ze aanspreekt, ze stellen prijs op privacy en die krijgen ze dan ook ten volle. Dat ze mij dan aanspreken als ze me zien is hun keuze, en zeker de laatste keer weet ik dat hij dat vooral voor mijn zoon deed, die was dan ook helemaal in de wolken.
    Dat ik weet in welke hotels ze verblijven is wederom door connecties en dat speel ik dan weer door aan meiden die ze graag willen ontmoeten.
    Ik sta ook echt niet te gillen en te janken als een speenvarken als ik ze spreek of tijdens een concert, het zijn doodnormale jongens die muziek maken waar ik van hou, en waar ik graag naar toe ga, niet meer en niet minder. Als ik door mijn connecties mensen kan helpen doe ik dat graag.
    Het kamperen bij de filmpremiere begon eigenlijk meer als grap tussen een stel mensen die ik inmiddels goed ken, we zouden even gaan kijken die avond, en zijn eigenlijk nooit meer weggegaan. Was hartstikke gezellig, dus ja, waarom niet. Waren ruim 500 man, en veel meer dan vreten, zingen en praten hebben we niet gedaan.

Obsessed was ik met de Kelly family, ruim een week van te voren bij een concerthal kamperen, voor hun kasteel kamperen in een open veld met mensen die ik niet kende, een hotel kamer delen toen het onweerde bij datzelfde kasteel met 6 mensen in een 2 persoonskamer, ieder tijdschrift kopen waar ze in stonden, al was het een cmxcm, alle cd's in meervoud hebben, want hey, die had een andere hoes, etc etc. Gelukkig heb ik die fase al lang en breed achter me gelaten.
    Als ik dat nog steeds had gedaan had mijn man me al lang de deur uitgezet haha.

17. Amare

Amare Niet meer actief

Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Maar je geeft aan dat je one direction hun privacy gunt. Maar aan de andere kant wil je voor mensen wel uit laten zoeken waar ze slapen/zijn.

ts heel veel succes zaterdag! Hoop dat het lukt!!

18. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ja tuurlijk!

19. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Leuk!
    Ik ben een groot fan van zijn ex, Delta Goodrem. Die is hier niet bekend, ja misschien een handjevol mensen??
    Ik vond het echt jammer dat ze uit elkaar gingen, vond ze zo leuk samen. Maar Vogue is ook een mooie vrouw die goed bij hem past.
    (ik volg hem alleen op twitter, ben nooit fan geweest van Westlife)

Enne, laat ons maar lekker stalken haha :D

Ik moet en zal die foto met Michael Bublé krijgen, al gebeurt het pas als ik oud en gerimpeld ben en achter een rollator strompel. Maarja hij heeft er wss dan ook één :D

20. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Haha ja ik dacht precies hetzelfde. Je gunt hun wel hun privacy, maar gaat wel de fans hun slaapplek doorgeven. Denk je niet dat ze even rust willen voor en na hun optreden?

Ik zie nog steeds iemand voor me die we kunnen opgeven voor het programma fans ;)

Deel Deze Pagina