Laatste weekend Apenheul voor komend weekeinde al uitverkocht | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ik was er afgelopen zondag, gekkenhuis! Heb 1 aap gezien (30 man eromheen) en wij zijn rechtstreeks naar de uitgang gegaan..
Wauw wij er een paar weken geleden en toen vonden wij het al giga druk.. dan zullen we er ons dit weekend maar niet aan wagen denk ik
Nou, ik ben er afgelopen zaterdag geweest en de laatste keer daarvoor was echt heel veel jaren geleden maar ik heb het nu ook wel weer voor de komende jaren gezien hoor! Het was dat we van iemand gratis kaarten hadden gekregen (en diegene had ze weer via de Postcode Loterij, net als de rest van Nederland denk ik, volgens mij is het daarom ook zo druk) maar anders vind ik het 't geld niet waard. Heel oneerbiedig gezegd: voor mij lijken al die apen op elkaar Onze kinderen vonden het wel ontzettend leuk en we hadden mooi weer (erg belangrijk want er is niks binnen, in veel gewone dierentuinen heb je nog wel hallen met aquaria etc. maar hier is helemaal niks binnen) dus het was een geslaagde dag!
Bizar, wij waren vandaag in Emmen en het was gewoon lekker rustig. En heel veel apen gezien haha, ook de loslopende doodshoofdaapjes van emmen
Mijn dochter vindt het helemaal super, die kan wel de hele dag in de buurt van de loslopende doodshoofdaapjes blijven. Ze blijft gewoon rustig staan observeren, steekt haar arm uit en wacht net zo lang tot ze een aapje op haar arm/schouder/hoofd heeft Wij waren er vorige maand ook met Postcodeloterij kaartjes en hebben toen meteen een abonnement voor volgend jaar aangeschaft, dus vermoed dat we er nog vele keren zullen komen
ooo gelukkig dat we niet gaan vandaag zei vrijdag nog tegen mijn man dat het wel leuk was voor de zondag maar als ik die berichtjes zo lees moet ik blij zijn dat we niet gaan
Wij zijn van de zomer ook geweest en vonden het geweldig! We hebben wel een flinke bui gehad, maar onze kinderen vonden het fantastisch, we zijn nu maanden verder en ze hebben het nog over de apenjungle. De gorilla's waarbij de moeders het eten van de kinderen afpakten hebben misschien nog wel de meeste indruk gemaakt