ervaringen fisher price

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door december, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hallo dames.

Tijdens de 9 maandenbeurs heb ik een fisher price rainforest mobiel gekocht. Deze heeft tot nu toe in de doos gezeten, omdat we nog niet bezig waren om alles klaar te maken voor de baby. Vandaag hebben we de mobiel maar eens uitgehaald en in elkaar gezet. Helaas draait het ding telkens een half rondje om er dan weer meteen mee te stoppen. Als je de mobiel dan weer opnieuw uit- en aanzet, begint ie openieuw te draaien om er dan weer na een half rondje mee op te houden. Erg zonde en een grote teleurstelling dus voor zo'n prijzige mobiel..... Ik heb fisher price net een mailtje gestuurd over hoe we dit gaan oplossen, ben benieuwd naar hun antwoord. Baal er echt van, had ik hem nu maar gewoon in de winkel gekocht, dan kon ik terug gaan, maar helaas..... Iemand ervaring met de klantenservice van fisher price??

2. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Balen dat hij het niet goed doet.
    Wij hebben hem ook gehad. Onze zoon vond hem super! Alleen na 4 maanden gebruik ging hij een enorm ratelend geluid maken en toen konden we hem gelukkig terug brengen naar de winkel.
    Ik hoop dat fischer price je tegemoet kan komen.

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    We hebben hem gelukkig mogen opsturen naar een antwoordnr (gratis dus) en nu krijgen we een nieuwe.

4. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Goeie service dus! Fijn hoor! (had eigenlijk ook niet anders verwacht van FP)

Deel Deze Pagina