Kaartjes!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sunshine89, 31 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Na heeeel wat geboortekaartjes gezien te hebben, zien we door de bomen het bos niet meer.

Misschien dat iemand hier het ultieme kaartje voor ons weet te vinden...

We zoeken een niet te druk kaartje, beetje orgineel(geen steigerhout o.i.d.) en ook niet te duur. Ohja we weten niet wat we krijgen dus alle opties staan verder open...

Benieuwd of jullie nog kaartjes voor ons weten te vinden :)

2. Saraa88

Saraa88 Lid

9 aug 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij liefleukeneigen hebben ze leuke vind ik :) simpel en niet te druk

3. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
  4. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik heb veel kortingsbonnen gehad en site's vergeleken met elkaar de goedkoopste tot nu toe is planet cards. ik ga denk met een foto erop doen. dus ik ga na de geboorte in het eerste pakje een foto maken.
    tekst en zo nu al langzamerhand bedenken en dan daarna vanuit me bed maken :p. uniek en simpel

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    wij hebben ze gewoon bij de drukkerij besteld.
    daar kun je ook 2 kaartjes uitkiezen 1 voor jongen 1 voor meisje.
    welke je niet gebruikt sturen ze dan gewoon terug.
    als je een beetje handig bent met foto's bewerken vind ik persoonlijk zo'n fotokaart ook altijd erg leuk en die zijn volgens mij het goedkoopst

6. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou werken met iets van een thema wat mij zou aanspreken en waar ik van hou.
    Denk bv aan forever friends, me to you, disney, als je gek bent op ijsberen daar iets mee. Stel je bent gek op duiken een onderwater kaartje met iets van een baby visje of als je graag zou wandelen in het bos iets met bosdiertjes zoals uil of vosjes. Zo zou ik denken iig.
    Een winterthema aangezien je ook 32 weken bent?

7. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Geboortekaartjes - Lilalein.nl - Aankomstkaartjes - Geboortekaartjes maatwerk

Hier komt ons kaartje vandaan! :) Wij vonden heel veel kaartjes 'dertien in een dozijn'. Maar deze vonden we anders en ontzettend leuk! Mocht het ons in de toekomst gegund zijn nog een kindje te krijgen, zouden we hier weer de kaartjes bestellen. Kan wel wezen dat het wat duurder is... Daar hebben wij niet echt naar gekeken.

Maar het moet wel je stijl zijn? :)

8. coow89

coow89 Lid

30 jan 2010
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij kwamen er ook niet uit. Uiteindelijk gewoon naar de lokale drukker geweest en daar super geholpen. En daar naast bleken zij ook nog gewoon goedkoper te zijn dan bestellen via internet.
    Kaartjes liggen klaar bij de drukker, mijn man hoeft alleen maar te bellen met de gegevens na de geboorte dan kan hij de kaartjes 2 uur later ophalen. Enveloppen zijn al geschreven. Heb hier uiteindelijk een beter gevoel bij dan via internet.

9. Alva

Alva Niet meer actief

Wij zijn ook ouderwets naar de drukker gegaan.. kregen stuk of 6 boeken mee naar huis en konden avonden snuffelen tussen de kaartjes. Vond ik ook veel fijner dan van het plaatje iets kopen.
    Wij zijn juist voor strak en klassiek gegaan.

10. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    wij hebben onze kaartjes bij tadaaz vandaan. Belgisch geloof ik maar mooie kwaliteit kaarten en zeker voor de prijs!

11. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ik ga ze bestellen bij optimalprint

12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.441