wie heeft er leuke betaalbare sinterklaas kado ideeen... gewoon leuke dingen om de zak van sint mee te vullen voor volwassenen en kinderen. ik vind kado's voor mannen altijd een drama en voor mn kleine van 17 mnd tegen die tijd eigenlijk ook wel misschien kunnen we elkaar leuke tips geven? man: vrouw: kind (...jr/mnd):
zal ik even beginnen want heb maar weinig ideeen... man: wii spel vrouw: ? kind (17 mnd): little people
rijd/loop,fiets eens naar de action daar hebben ze van die pieten zakken ,en heel veel goedkope mooie speelgoed,,boeken ,poppen,noem maar op echt leuk,,je hebt zon zak vol voor weinig ,veel plezier
Oke ik heb al mijn sint, kerst, verjaardags kado's al gekocht..*kijkt even in de kado kist* Man: pokerbijbel van de expo, WII spel, De Lama's het spel, geurtje Vrouw: Kaarsen, fotolijstje, geurtje, boek, Kind: Little people, boekjes, houten puzzel, leuke pyama, houten fietsje, houten poppenwagen, DVD, bij de blokker hebben ze leuke kartonnen boekjes voor 1 euro
voor goedkope en leuke cadeautjes: blokker (met speelgoedafdeling), xenos, action, en van die riksenwinkels. zeker voor kinderen heb je daar van alles voor weinig. en voor volwassenen kom je een heel eind ohja, en die juwelenwinkels, maar dan niet de juweliers, maar die met eindeloos veel kettingen enzo. ook niet duur, en leuke dingen.