Maar sommige hebben teveel kaarten, en die geven aan dat je met hun zelf mee naar binnen kan. Maar mensen die of nep kaarten verkopen of die ze opkopen met naam en voor veel meer verkopen. Er staat dat ze niet via marktplaatst verkocht mogen worden. Dus imo illegale handel. Maar het zou best mogelijk zijn dat ze er niets meer doen.
Tot 10 uur had je een standaard wachrij die om 11 uur over ging na de echte wachtrij. In die rondjes balk zag je hoe ver je staat. Er stond ook dat als de voorwachrij vastloopt en niet door ging naar de officele rij je moest verversen om 11 uur. Bij ons liep hij dus vast en 5 over 11 zaten wij " pas" in de rij. Met een goede positie met geluk. Broer van een vriendin had helaas geen geluk en heeft geen kaartjes. Was ook al lang van te voren in de rij.
Yes! Twee veldkaarten voor 29 juni.. Ik bleef in de wachtrij hangen, baalde al vreselijk Belt vriendin die even opnieuw ingelogd was en zo er door en twee kaarten Blij dus hier
Wij hebben ook kaarten Samen met mijn man voor de 28e.. Zitplaatsen ergens achterin, maar boeiend, we zijn erbij
Ik wilde ook 2 kaarten bestellen, maar dat het op naam is en nog zo ver weg houdt me tegen. Baal dr echt van, maar mochten we niet kunnen zijn we 100 euro kwijt.
Wat leuk meiden! @sillies ja dat snap ik. Wij zijn bezig voor een 2de en je weet nooit of ik dan zwanger ben. Maar toch heb ik ze besteld want ik ben zo fan.