we hadden het idee om 3 industriële hanglampen boven het aanrecht te hangen..... maar dat kan niet ivm de kastdeurtjes. Dus nu opzoek naar goede oplossing. De meeste mensen, hebben naar mijn idee op het lichtpunt vaak gewoon een plafond lamp/ spotjes. Wat hebben jullie of wat vinden jullie mooi?
Wij hebben sinds kort van de ikea een railsysteem met 2 hanglampen en 2 spots met daarin hue lampen, zodat ze op afstand te bedienen zijn (met tablet of gsm) en hue tap, zodat je ook de lampen aan/uit kan zetten als je de keuken in-/uitloopt. Maar er kunnen natuurlijk ook gewone lampen in. Aan die rail kan je ook alleen spotjes hangen of ander soorten hanglampen. Ik ben er iig heel blij mee. Dit hebben wij: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99187428/
Deze, gekocht bij een woonwinkel hier in de stad. Keer wat anders dan inderdaad bij de meeste mensen een spot, plafonnière of tl oid. Nog steeds erg blij mee
Ik heb geen lamp in m'n keuken hangen. Vond dat te druk worden. Heb allemaal lampjes onder m'n bovenkastjes en samen met de eethoeklamp is dat ruim voldoende om genoeg licht te creëren.
Wij hebben idd spotjes. Puur omdat je anders zoveel hamg krijgt naast elkaar. Tenminste bij ons wel want de eethoek zit naast de keuken.
Ik heb een plafonnière van 20 piek hangen. Keuken is best hoog, ik vind dit gewoon praktisch. En ik zie dat ding niet eens.
Lampjes onder de kastjes monteren, en een paar gezellige wand-/hang-/sta lampen (wat het beste uitkomt in je keuken) voor de sfeer.