Morgen geopereerd met spoed.

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

En daar gaan we weer na anderhalf jaar is het weer zover! Ik mag weer geopereerd worden met spoed! Dus morgenochtend mag ik weer en god wat haat ik dit!

Vanavond naar de HAP gegaan en de dokter die keek zei al laat maar ik stuur je meteen door naar de chirurg. Tja daar zit je dan en krijg je hetzelfde riedeltje als altijd weer. Maar omdat ik had gegeten (schijnbaar heeft een mens dat nodig ;) ) mocht ik nu niet meer geopereerd worden omdat de kans op een longontsteking heel groot is.
    Dus morgenochtend word ik verwacht.

Weer 2 weken lang wondzorg, morfine en allerlei andere dingen die er nog bij komen. Weer niet zelf voor mijn kinderen kunnen zorgen en weer helse pijn.

Bah ik ben er boos om! Waarom heb ik dit en waarom is er geen 1 medicijn wat ertegen helpt! Ben verdorie al meer dan 20x hieraan geopereerd en niets maar dan ook niets helpt!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

jeetje, wat akelig! Mag ik vragen wat je hebt dan? En natuurlijk héél veel sterkte en beterschap toegewenst.

3. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Geen idee wat je hebt, maar een operatie is nooit leuk. Sterkte en beterschap

4. wachtend

Ik heb 3 huidziektes waardoor mijn lichaam a.bcessen aanmaakt en ik heb er nu 1 grote zitten met meerdere f.istelgangen dus ik krijg dan een hele grote open wond die 2 tot 3x daags gespoeld moet worden door de wondzorg en er alginaat inkomt zodat de wond open blijft en er geen vuil in kan komen maar wel vuil uit kan.

Een verschrikkelijke ziekte als je ermee te maken hebt omdat een groot deel van je huid en daarbinnen word weggeschraapt en het moet open blijven en langzaam weer dichtgroeien. Alleen de pijn die is zo heftig alsof je een wortelkanaal hebt zonder verdoving en ze gaan spuiten met water. (Dat is dus exact wat er in mijn lichaam ook gebeurt alle zenuwen liggen daar open en ze gaan met water spoelen) ik krijg hiervoor dan ook kortwerkende morfine,langwerkende morfine, diclofinac (en de welbekende maagbeschermer), tramadol en paracetamol. Met andere woorden ik kan onder geen beding voor mijn kinderen zorgen en dat vind ik nog het allerergste!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

oef! Dat klinkt akelig! nogmaals heel veel sterkte, want het lijkt me erg naar. Hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt na de operatie.

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ach meid....wat ontzettend ellendig!!

Heel veel sterkte!!!

7. mumija

mumija Niet meer actief

Zo zeg, wat heftig dat je dat hebt!
    Klinkt alleen al erg pijnlijk..Veel sterkte en succes morgen!

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Heel veel sterkte morgen. Wat een nare aandoening...

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Heftig! Heel veel beterschap

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Oei dat klinkt heftig. Veel sterkte voor morgen!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sterkte en beterschap.

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.313
    113
    Gelderland
    Vreselijk, veel sterkte voor morgen en de periode van je herstel!

13. wachtend

Ik ben ook zo kwaad! Al anderhalf jaar heb ik een operatie weten te vermijden niet om die operatie maar om de zorg erna die je krijgt en ik het echt niet wilde was net bevallen van mijn meisje die behoorlijk lastig is qua drinken bij andere en dan verdorie moet ik nu toch! En hij is gewoon vele malen groter dan daarvoor!

In december zou ik eindelijk een dagje na 3 jaar weer gaan relaxen met mijn beste vriendin maar met open wond mag je niet naar de sauna en die wond zit dan denk ik nog lang niet dicht dus ook die mag ik afzeggen. Ik baal!!!

Moet nu een heel zorgrooster opstellen voor mijn kinderen want ook die mag ik met de hoeveelheid medicijnen niet op mij nemen dus moet weer mensen gaan vragen of ze alsjeblieft voor mijn kinderen willen zorgen want man moet ook wel werken en zit midden in zijn afstuderen dus dit is echt bad bad timing!

En ik klaag terwijl ik helemaal niet mag klagen want ik ben in principe nog "gezond" geen hele erge dingen waar je aan kan overlijden maar echt het zit mij nu gewoon hoog.

14. mumija

mumija Niet meer actief

Ja dat snap ik dat het je nogal hoog zit. Begrijpelijk hoor!
    Maar dat zijn flinke wonden dan?! Hoe lang duurt het wel niet voordat het een beetje dicht begint te gaan?

15. wachtend

De grootste die ik heb gehad was een volwassen mannenhand groot en 10 cm diep dat gebeurde in juni en in december was het in ieder geval zover dat ik geen wondzorg meer nodig had.
    De meeste bij mij zijn ongeveer 5 a 10 cm lang en 3-5 cm breed dus dat is "normaal" zeg maar. Dat duurt ongeveer 2 a 3 maanden tot het helemaal dicht zit maar het kan maar net zijn dat door die operatie alles opvlamt en ik 5 operaties krijg op verschillende plekken in 2 maanden tijd. Al met al ben ik dus echt een behoorlijke tijd onderweg. Meestal heb ik 2 weken wondzorg nodig omdat dan het spoelen teveel zeer doet en ik het niet zelf kan (vooral omdat al die zenuwen nog openliggen dan) en daarna kan ik zelf 3x per dag spoelen onder de douche.

Ik hoop maar dat het bij deze ene grote blijft deze is ongeveer 10 cm lang (en dan reken ik het laag in) en 3-5 cm breed.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh my.....:$ klinkt enorm heftig! Arme jij :( Ik snap dat je baalt hoor en vind het knap dat je ook de positieve kant probeert te zien, maar dit lijkt me niet makkelijk. Ik hoop voor je dat het toch een beetje mee mag vallen en niet nog een paar keer geopereerd hoeft te worden.

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid wat vreselijk allemaal:(
    Wat mij bereft mag jij klagen hoor!!!!
    Heel veel sterkte en success met je herstel!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Kun je trouwens geen gezinshulp aanvragen?

Ik wordt binnenkort ook geopereerd en moet dan 6-8 weken rust hebben, en mag dan ook niks, maar waarschijnlijk kom ik in aanmerking voor gezinshulp.

19. wachtend

Ja ik raad jullie 1 ding aan ga er niet op google en zeker niet als je nu heerlijk met je chippies of nootjes en je glaasje wijn op de bank zit want het is echt een goor gezicht!

De eerste keer dat het echt operatief onder algehele narcose moest gebeuren is nu bijna 5 jaar geleden en nog steeds zit er een piepklein gaatje (mijn man zegt altijd je kan er de hoge C op fluiten ;) )

Het is weleens fijn om het redelijk anoniem te kunnen vertellen want het is toch ook wel een behoorlijk schaamtegevoel wat je hebt vooral omdat het gewoon goor is.

20. wachtend

Gezinshulp is mij nog nooit voorgesteld eerlijk gezegd. Meestal weet ik het op te lossen door ouders en schoonouders in te schakelen.
    Heb nu al een schema voor een week liggen en dan hoop ik dat ik in ieder geval de morfine kan en mag afbouwen maar dat is echt afwachten. Anders komt er een planning bij voor nog een week.

Deel Deze Pagina