Hee allemaal, ff een vraagje. Ik heb vrij snel dat mijn buik verkrampt, met name het onderste deel van mijn buik. Het doet echt pijn. Vergelijk het als wanneer je met een volle buik gaat hardlopen, dan krijg je ook ineens van die steken in je milt ofzo. Heel onaangenaam. Dit zijn de banden ofzo? Het is absoluut geen harde buik hoor! En het kan toch ook geen kwaad? Ik bedoel, ik kan toch niet zeggen 'dan loop ik maar helemaal niet meer?'
Ik ben ongeveer even ver als jou en ik heb exact hetzelfde. Niet heel vaak maar zo af en toe. Gisteren wandelde we een stukje en had ik het ook. Alsof het "trekt" en op spanning staat. Mijn verloskundige zei dat het mijn banden waren...hmm..!
Herkenbaar. Heb ik ook last van. Vaak dan toch maar wat langzamer lopen en zeker niet meer hardlopen. Daar ben ik rond week 8 mee gestopt volgens mij!
Ik herken het ook. Als ik loop voelt het alsof ik net zwaar getafeld heb, en een wat drukkend gevoel in mn onderbuik. Ook een beetje krampend onderin. Dan doe ik het wat rustiger aan, maar beweging vermijden doe ik niet, is ook niet nodig volgens mij.