Nou zal ik er dan maar even verandering in brengen Hier wel altijd geraspte kaas (voor over ovenschotels etc) en smeerkaas want daar is mn dochtertje gek op en mn man ook trouwens. Maar een stuk kaas hebben wij alleen in huis als we tosti's eten of ik kaas wil voor op een pannenkoek Ik zelf lust namelijk geen kaas alleen gesmolten (ja ik weet t ben raar) En mijn man wel maar die eet het meestal op zn werk. Mn dochter begint het nu wel meer te eten en dus zal het niet lang duren of het ligt hier ook standaard in de koelkast maar niet voor mij dus
Vrijwel iedere week een pakje kaas in huis! Mn man vind het ook lekker om s avonds voor de tv een plakje kaas te eten. Smeerkaas hebben we altijd in overvloed in huis, vooral nu ik zwanger ben vind ik het heerlijk om een cracker met smeerkaas te eten! Hmmm.... krijg al honger als ik 't typ! * rent snel na de keuken*
altijd 3 soorten haha. jonge oude en komijn. en meestal in het weekend halen we mosterd en sambal kaas
wij zaten er ook naar te kijken en ik was ook erg verbaast haha wij hebben eigenlijk ook vrijwel altijd kaas in huis
Ja wij waren ook verbaasd.. Wij hebben altijd kaas.. mijn moeder trouwens ook..en mijn vader ook.. (zijn gescheiden dus ander gezin haha) Ja.. onvoorstelbaar hé
Haha, toen ze 42% zeiden was ik ook een beetje verbaasd, ik had zelf toch op minimaal zo'n 80% geschat. Maarja, hier dus wel altijd kaas in huis .
Hier vaker wel dan niet. Probeer er voor te zorgen om altijd wel iets in huis te hebben maar soms lukt dat gewoon niet omdat het er zo snel doorheen gaat hier Op het moment in de koelkast; Jong belegen kaas Komijnenkaas Oude kaas Geraspte kaas Smeerkaas Kruidenkaas
Hier ook altijd kaas, ik wordt echt gek als het er niet is. Fetakaas voor in salades, geitenkaas, belegen kaas, oude kaas en geraspte kaas. Ik heb nu alweer zin in mijn ontbijt straks
Ook hier altijd kaas in huis. Van plakjes tot stuk, geraspt en smeerkaas. Wat dat betreft zijn we echte kaaskoppen.
Heel toevallig hebben we nu geen kaas in huis omdat ie gisteren op is gegaan en we vergeten zijn nieuwe te halen in de winkel. Maas as dinsdag als ik weer in de winkel kom dan is er zeker weer kaas in huis. Dus af en toe is er geen kaas in huis.