Heb hier naast me een klein ´kaaskopje´ zitten. Dol op kaas! En zelf eet ik elke dag een cracker met kaas! hihi!
Wij hebben ook altijd kaas in huis!! Zowiezo een groot blok jonge kaas, snij het dan zelf. En heel af en toe ook een pakje met plakjes gesneden oude kaas, maar ik ben de enige in huis die dat lust...de rest eet allemaal jonge kaas
Altijd kaas in huis! Vind het zowieso lekker, de kleine meid vind het lekker. En daarbij als er visite komt is een stukkie kaas ook lekker
Hmm lekkere graskaas. 1 deze dagen zal het er weer zijn. Zo lekker!! Ik ben altijd erg gelukkig met onze kaasboer ( en hij met ons denk ik hahaha ).
Hier vaker niet dan wel... We vinden het wel heel lekker maar toch hebben we het bijna nooit in huis...
Haha wat grappig! Wij konden het ook al haast niet geloven. NooNooman ging op 78% zitten en ik zelfs op 89%, blijkt het maar 42% te zijn... Hier dus ook altijd kaas in huis. Momenteel ligt er oude, geraspte, belegen en komijnenkaas. Straks weer graskaas inderdaad, heeeeerlijk! En als de kleine meid er over een paar weken is dan ren ik weer naar het winkeltje van de Zuivelhoeve om boerenjumbo te halen. Nu verboden goed, maar man wat is die lékker!
Hier ook eigenlijk altijd kaas in huis. Bakken regelmatig een ei, met kaas er door heen, of voor tosti's, gewoon normaal op brood vind ik ook heerlijk (vooral met klein beetje aardbeien jam er onder ) Maar gebruiken het ook voor ovenschotels, macaroni enz.. of savonds lekker voor tv met een blokje kaas. Veel variaties hier
Wij hebben altijd kaas in de koelkast. Geraspte kaas, een stuk jong belegen, sambalsmeerkaas en kruidenkaas is wat ik altijd in de koelkast heb liggen.
Ik schatte ook 85-90 procent, mijn man zei nog mwah ongeveer wel. Onze monden vielen open toen we 42 procent hoorde. We zijn dus niet de enigste die ons hier over verbaasden. Wij hebben niet altijd kaas in huis. Man vind kaas op brood mee naar t werk niet lekker, en ik lust geen kaas, dus eten wij het niet zo vaak....
Vaker niet als wel. Soms heb ik een periode dat ik vaak kaas eet. En dan weer niet. Mijn man lust ook geen kaas, dus dan word het sowieso niet veel gegeten hier dus...