Hier ligt vrijwel altijd een blok voor op brood, plakjes voor tosti of even snel op brood, gerapte kaas voor door gerechten heen en dan nog wel vaak kruidenkaas oid.
Wij ook altijd kaas in huis, oudste is verslaafd aan oude kaas. Heerlijk op een gebakken ei of tosti. Nu ben ik een broodje aan het eten met kaas van de kaasboerderij, heerlijk!!
wij hebben altijd kaas in huis en als we het niet hebben wordt er meteen gehaald. zelf ben ik kaas verslaafd en eet regelamtig zo een stukje uit de hand de kids zijn dol op tostis en vriend doet het elke dag wel op brood
Wij hebben ook altijd kaas in huis. Mijn vader heeft jaren in de kaas'business' gezeten, dus ik ben niet anders gewend. Maar mijn man net zo hoor.
ik heb zo mijn periode dat ik het altijd in huis heb maar ook zo mijn periode zoals in de zomer dat het niet hoeft van mij.. dus vaker niet dat wel ,ligt eraan waar ik zin in heb en mijn man eet het niet die kan niet tegen kaas, krijgt hij pukkels van hahahah echt van die vette dikke puisten die ik dan weer mag uit knijpen nou nee dank je dus hahahah oo ja en wel altijd kaas van de kaas boer uit de super markt vind ik het echtttttttttttttt niet lekker
WIj hebben nu heel veel verschillende soorten kaas in de koelkast liggen. Dit komt omdat we net 4 dagen in Frankrijk geweest zijn Net nog een bordje met verschillende soorten kaas van mijn man gehad erg lekker!