Drama, verdriet, schaamte, gebreken... veel topics van dit soort de laatste tijd in de lounge. Ik gooi het eens op een andere boeg! Wáár werd jij vandaag happy van? Ik was erg blij dat mijn jongens vandaag eens besloten om pas ná 7 uur wakker te worden Dat is echt een heeeeeele lange tijd geleden. Die uur tot 1,5 uur meer slaap heeft me nu al goed gedaan Ze leren het wel.... hihi
Ik werd vanmorgen blij wakker van mijn knorrende bejaarde bulldog die zo heerlijk opgekruld in haar mandje lag te slapen.. *verliefd*
Ik weet niet waarom, maar ben gewoon blij wakker geworden vandaag. Normaal ochtendhumeurtje. Komt misschien door t dromen.
Ik werd vanochtend weer blij toen ik mijn lieve doggies zag bij het wakker worden. Onze boomertje helemaal opgekruld diep weggezakt in de zitzak en onze Portugese waterhond die gister weer bij de trimster is geweest en een TE hylarische coupe heeft die enorm slaperig opkeek van "ohnee niet nu al uit bed he"
Dat ons mannetje besloot uit te slapen tot 7 uur! EN daarna lekker lag te knuffelen met zijn knufkonijn
Ik werd helemaal happy van mijn zoontje die voor het eerst sinds maanden om 7:34uur pas wakker werd i.p.v om 6:00 uur!!! Zelfs mijn man was het verslapen, hahaha
Dat ons meisje echt op lijkt te knappen nu we sinds vrijdag andere voeding hebben voorgeschreven gekregen!!!
Dat toen ik vanochtend mijn dochter ging wakker maken om 7 uur om klaar te maken voor het kdv dat ze heel hard ging lachen tegen mij omdat ik haar kietelde! ze kreeg er de slappe lach van!
Vrienden van ons hebben hun 'droomhuis' gekocht en vannacht heb ik gedroomd van ons droomhuis.. zucht, jammer dat ik wakker werd haha.
Vandaag nog niet gehad, maar gisteren.......... We hebben te horen gekregen dat we een dochtertje krijgen!!!
Van onze gekke druif vandaag, die een beetje slaperig wakker werd en pas in mijn armen echt wakker werd en daardoor nogal "geschrokken" rondkeek. Geschrokken is een groot woord, het was meer een blik van "huh?! Heb ik hier geslapen?" Van de pioenrozen die net uitkomen. Van mooi weer op mijn vrije dag. Hopen dat het zo doorgaat vandaag!