Kaas verslaafd

Discussie in 'De lounge' gestart door Huismuisie, 24 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Als je partner of kinderen ook niet van gesmolten kaas houden, dan lijkt me dat best wel lastig, want dan kan het dus ook niet over eten heen.
    Ik ben verzot op allerlei kaasjes, mijn man lust geen ongesmolten harde hollandse kazen (maar snijdt wel blokjes voor mij ;)), maar wel door het eten en ook alle zachte kaasjes zo’n beetje.

2. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik heb als kind een periode gehad dat ik zoveel kaas at, dat mijn haar ervan ging uitvallen. Blijkbaar kan dat. Mijn moeder in paniek naar de dokter want die dacht dat ik kanker of iets had. (en ja, er kwamen gewoon hele plukken van mijn hoofd)
    De dokter vertelde dit toen. Nadat ik moest minderen met kaas ging het weer weg.

Ik durf wel te zeggen dat ik nog steeds een kaasfreak ben, alleen wel veel minder natuurlijk dan toen.

3. RLSD

RLSD Niet meer actief

Dat is waar!

Het nadeel is alleen dat ik hier geen enkel gerecht in huis kan bereiden waar kaas doorheen zit. Of als ik dat wel eens doe, omdat de kinderen en ik dat wel lekker vinden, er dan altijd een alternatief voor hem moet zijn. Dat vind ik soms echt irritant!

4. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hüttenkäse is nog niet genoemd! Dit roer ik vaak door de pasta of risotto. En op belegen kaas op een boterham, op een plakje rookvlees, of een plak komkommer.
    Ik denk dat wij met z’n allen zo’n 1,5 kilo jonge en jong belegen kaas eten, en soms voor de snack nog andere kaasjes. En ik denk dat crème fraiche ook al bijna kaas genoemd mag worden.
    Wij lusten alle kazen.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hmmm ohja shit idd. Niet aangedacht terwijl ik ook stinkkaas, mascerpone of ricotta of Italiaanse kaasjes door de pasta roer. Nou ja, smeert hij maar een boterhammetje hahaha

6. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik heb een kaas verslaafde dreumes begint bij pindakaas en eindigt bij gorgonzola. Zodra hij wakker wordt zegt hij taas (kaas). Vanochtend zij ik: ik hou van je hè lieverd! Waarop ik terug kreeg: ikke kaas! :roflmao:

citroenrasp en TotalBella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina