Groeit m'n baarmoeder niet te snel?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Babsies, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ja niet dat je er iets aan kan doen hoor maar ben nu 16 weken en baarmoeder zit al bij m'n navel! Gaat dat niet veel te snel? Voel de baby trouwens ook al iedere dag bewegen.. Andere meiden die dit ook hebben of hebben gehad?
    Ben heel benieuwd!

2. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik voelde de baby ook al heel snel volgens mij ook al met 16 weken. Maak je maar niet druk, want het bewegen ga je alleen maar meer voelen zo tegen 20 weken.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mij liep de groei van m'n baarmoeder ook altijd voor op het schema, maar 1. je doet er inderdaad niks aan, en 2. het is niet erg. Blijkbaar groeide mijn buik makkelijker omhoog dan opzij, en dat kindje moet ergens naartoe! Ik had een giga-buik vanaf ongeveer 25 weken, maar van achteren kon je niet zien dat ik zwanger was. Maar van opzij zág je me toch een toeter....
    Er werd bij mij wel een keer extra op suiker geprikt, omdat ik zo´n gigantische buik had, maar daar was niks mee aan de hand.

Nadeel was wel dat ik me snel heel benauwd ging voelen (longen in de verdrukking), maar ja, ook daar is eigenlijk niks aan te doen. Ik had nog het geluk dat ik nooit last van maagzuur heb gehad, dat kan ook nog gebeuren als je zo hoog draagt.

Mijn kinderen waren gewoon gemiddeld qua grootte (41e week, 7,5 pond).
    Ik voelde ze trouwens ook al vroeg bewegen, 16e week bij de 1e, en nog 2 weken eerder bij de 2e.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn baarmoeder ging ook snel omhoog en was hoog en smal. Nu issie juist wat breder aan het worden en blijft de hoogte al een poosje bijna gelijk. Komt best goed, elke BM is anders!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het kan dadelijk ook gewoon stoppen he. Ach als je vk er nog niets over zegt zal het wel goed zijn toch

6. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tnx meiden! Vk had er idd niks over gezegd, behalve dattie 'mooi' groeide. Ja tuurlijk dacht ik, maar misschien iets te mooi haha :p Neehoor, ben heel blij dat het allemaal zo goed gaat.

Deel Deze Pagina