Ik voel regelmatig dat de kleine de hik heeft tenminste dit lijkt de hik want ik voel dan van die kleine schokjes. Wie heeft dit ook?
Hier ook regelmatig hoor. Afgelopen zondag hadden mams en de kleine zelfs samen de hik.....dat is apart!
Hier ook elke dag de hik, soms wel een paar keer per dag (meestal als ik net gegeten heb ) en dan vaak ook echt wel 5 min lang! Wel grappig, want ik zie dan echt mijn buik schudden
hier ook. Hij heeft echt elke dag minstens 1 keer de hik. Het is wel grappig idd, behalve als je net in bed ligt en graag wil slapen. haha
Haha, lijkt mij grappig.. Mijn verloskundige vroeg of ik de hik al voelde.. Maar volgens mij voel je dat pas later Vanaf wanneer voelden jullie het dan..? -x-
Ja, ik dacht al ! Ze zei ook dat ik de baby om de 20 min zou moeten voelen en als ik het langer als 20 min niet voelde en ik maakte me zorgen, kon ik meteen bellen! Maar even serieus, ik voel mijn kindje echt niet om de 20 min en ik probeer me er niet druk om te maken, ben vandaag 21 weken en mijn placenta ligt voor, ik voel mijn kindje vooral in mijn onderbuik, maar het is zowiezo al normaal dat je het minder of later voelt ivm. voorliggende placenta lijkt mij! Maar goed! -x-
Mijn verloskundige zei dat ik pas met 26 weken de beeb elke dag moest voelen. Vervolgens zei ze dat ieder kind anders is en dus niet te zeggen is hoe vaak/ wanneer je een kindje moet voelen. Ze heeft alleen gezegd dat als het anders is dan normaal dat je dan moet bellen. Als jou kleine dus normaal erg veel beweegd en dan opeens een dag niet/ bijna niet moest ik me zorgen gaan maken. Onze uk heeft trouwens ook erg vaak de hik, soms wel 4 keer op een dag.
de mijne heeft ook vaak de hik elke dag wel ,schijnt ook goed te zijn voor het kind. ben benieuwd als ie eruit komt dat ie dan ook vaak de hik heeft?of is dat dan niet meer?
Hoi "Han" Ja, ik dacht ook al, van jeetje, zo vaak Nou weet ik iig. zeker dat ik mij geen zorgen hoeft te maken Thnx..
Die kleine van mij heeft zeker 3 keer per dag de hik. Vind het gewoon een beetje zielig want ik weet hoe irritant het kan zijn. groetjes