Hoi hoi, Sinds onze zoon 3 maanden oud is zijn we aan het proberen voor een tweede (omdat ik endometriose heb is die kans superklein, vandaar al zo snel). Twee weken terug een flinke menstruatie gehad (kon de derde wereldoorlog wel zijn) en dus volgens de theorie dit weekend mijn ei. Nu heb ik sinds vrijdag ook bruinverlies (behoorlijk) en nu lichte menstruatiepijn. Voor mijn zwangerschap had ik hier geen last van. Zou dit met een eisprong te maken kunnen hebben? Of misschien toch een voorloper van een komende menstruatie. Vind het allemaal wel wat raar, vandaar deze vraag. Groetjes Ingrid
Hoi Lady Ingrid, aan je verhaal te lezen lijkt het mij een ovulatiebloeding. Daar kun je soms echt flink last van hebben. Of het is nog een nawee van de fikse menstruatie dieje gehad hebt. Je zegt dat het bruin is, dus oud bloed. Zeker als je endometriose hebt, is zo'n tussentijdse bloeding en krampen niet vreemd. Ik heb niet hét antwoord helaas, maar ik dnek dat je het toch maar gewoon moet afwachten tot je menstruatie (of niet ) over 2 weken. Groetjes Brigitte
Dankjewel voor je reactie. Helaas was dit de vorige maand ook precies hetzelfde. (misschien verwend na 9 maanden ongesteldsheidvrij?) Voor mijn zwangerschap had ik nooit een (oude) bloeding tijdens mijn ovulatie. Maar deze ovulatie ook flinke buikpijn gehad trouwens, had ik anders ook nooit... Het zullen de hormonen wel zijn. Die doen soms de stomste dingen:x Groetjes!