Ze wil geen vaste voeding hebben...

Discussion in 'Voeding' started by Jufffie, Feb 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Mn meisje is nu bijna 6 maanden (gecorrigeerd bijna 3maanden) en ik moet vanaf 6 maanden beginnen met vaste voeding.

Ik ben een beetje begonnen maar zodra ze het binnen krijgt gaat ze kokhalzen...

Ik heb groente en fruit geprobeerd en geen succes.

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Misschien is ze er nog niet aan toe?
    Het is wat je zegt, ze is gecorrigeerd 3 maanden oud, het is misschien raadzaam om dan nog eens een week of twee te wachten en dan opnieuw proberen.

Maar ik ben ook geen deskundige... :)

3. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Lijkt me ook dat ze er dan nog niet aan toe is. Gecorrigeerd 3 maanden is nog heel erg jong.

Waarom 'moet' je beginnen?

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

mooi laten..probeer het over 3 weekjes nog eens met een klein lepeltje fruit..peertjes is het mildste voor zon kleintjes..elke dag een lepetje erbij en ze gaan het vanzelf wel aangeven dat ze het wel willen hoor..
    ik ben pas begonne met gecorrigeerd ruim 4 maanden!

5. Sijke

Sijke Bekend lid

Nou, hier werkt het ook nog niet zo, ik zou lekker rustig aan doen als ik jou was. Af en toe proberen en het vooral leuk houden, wel zo prettig voor je kindje en voor jezelf!

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb het opgegeven en ik ga vandaag over ipv 6 keer 120cc nu naar 5 keer 150 cc.

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    vraagje: wat betekend "gecorrigeerd 3 maanden"?

8. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    zonnetjes, als je kindje prematuur geboren wordt dan heb je een werkelijke leeftijd, dat is gerekend vanaf de dag dat de kleine geboren is. En er is een gecorrigeerde leeftijd, dat is gerekend vanaf de uitgerekende datum.

Voorbeeldje, Sam is op 18-12-07 1 jaar oud geworden in het echt. Maar voor de medische wereld is ze pas op 25 februari 1 jaar. En alles wat ze behoort te doen mag je corrigeren.

Share This Page