hallo allemaal. ik ben vandaag naar buiten geweest een beetje in de winkels kijken ,maar ik vind het niet meer leuk . ik vind het zo moeilijk om buiten te lopen door misselijkheid. hebben julie dat ook? ik vind het knap voor die vrouwen die veel werken. sterkte voor iedereen
Hoi Fatiha, je moet echt even volhouden met die misselijkheid, het gaat nu snel over als het goed is. Ik ben ook veel misselijk geweest in het begin en heb ook gewoon alles gedaan (+ 100 % gewerkt zonder een dag te missen). Het is vervelend maar je moet er echt even doorheen. Goed dat je buiten hebt gelopen. Door niets te doen, gaat je misselijkheid echt niet weg. Heel veel van ons hebben dit meegemaakt en het hoort er gewoon 100% bij hoe vervelend het ook is. Sterkte!
hoi je bent bijna over je misselijkheid heen. Ik heb gewoon alles gedaan en ook gewoon gewerkt. Ik had alleen altijd een flesje water bij me voor als ik moest overgeven op straat, dan kon ik daarna mn mond goed spoelen. Ik voelde me zo af en toe net een hond druk op zoek naar een struik of stukje gras om daar te kunnen overgeven. Het hoort er gewoon bij.
Vond ik ook hoor. Doe lekker de dingen waarbij jij je goed voelt. Als dat buiten zijn is, ga je naar buiten, blijf je liever nog even binnen, dan blijf je wat meer binnen. Neem je rust juist -als het dan beter gaat- of zoek juist afleiding. Ik was in elk geval ook totaal niet in de stemming om mensen op te zoeken of te gaan winkelen ofzo. Alleen het hoognodige deed ik. Hopelijk zakt het gauw wat af. Voor mezelf hielp het regelmatig eten wel wat. Ook had ik als ik dan wegging, altijd crackers of soepstengels bij me, daarmee kon ik de misselijkheid weer wat onderdrukken een tijdje. Als het dan toch doorzette, ging ik weer naar huis. Ook heb ik van vsm pilletjes geslikt tegen de misselijkheid, dat hielp ook wel een tijdje. Maar nogmaals, doe waar jij je goed bij voelt, hopelijk gaat het gauw beter!
Pff, ik en mijn vriend gingen een paar dagen geleden lekker (not!) een dagje shoppen op de woonboulevard, incl. Prenatal . Na een uur had ik het helemaal gezien, werd helemaal duizelig ik werd zo rood als een tomaat. Had het zo verschrikkelijk warm en was ontzettend misselijk . Het komt bij mij echt door het lopen, ik kan niet te lang staan. Zolang ik af en toe zit gaat het wel. Maar het is wel goed om er elke dag even uit te gaan. Als ik de hele dag thuis ben lijkt het alleen maar erger met de misselijkheid.
mijn supermarkt wekte het altijd op. ik werd doodziek als ik langs die visafdelining liep (ben ook allergisch voor vis dus maakte niet heel veel beter.) maar hoe vaak ik daar naar de toilet gerend ben.. niet normaal