Lekker snoepen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Noushka, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik eet gezond tijdens mijn zwangerschap. Fruit, groenten, ik eet voldoende warm eten. Alleen ik houd best van snoepen. Ik ben van mezelf helemaal niet dik. Ik kan alles eten zonder aan te komen. Voor mijn zwangerschap at ik zo een paar zakken ships en chocola in de week naast mijn normale eten.
    Ik ontbijt gewoon en raak vol van het gewone eten, maar heb elke dag wel zin in iets lekkers tussendoor.
    Maar is dat nu wel zo goed? Krijg ik misschien teveel suiker en zout binnen? Is dat schadelijk voor het kindje?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier nog een snoeper hoor. Ben de eerste 16 weken heel misselijk geweest,maar snoep enzo ging er gewoon in. Beter iets dan niets toch.

Je moet het wel met mate doen,maar een beetje snoepen kan geen kwaad hoor.

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    niet overdrijven maar lekker snoepen mag best hoor. Ik ben benieuwd of je smaak veranderd is. Ik hield erg van chocolade en niet zo van drop en nu ik zwanger ben, is dat helemaal omgedraaid! Vreemd hè?

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    mm, nee mijn smaak is eigenlijk nog wel hetzelfde.
    Ik kan de hele dag wel lasagne eten :) , vond het voor de zwangerschap ook verrukelijk, maar kan me er nu wel helemaal in volvreten. En zure dingen, augurk, zuurkool hmmm krijg honger haha.

5. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Ik eet mijn warme maaltijden echt waardeloos! ik krijg het niet weg, helemaal geen zin in! soms wordt ik er zelfs misselijk van!
    Wel probeer ik elke dag frui te eten (2 tot 3 keer) en neem voor de zekerheid vitaminen voor zwangeren.
    Ook ik heb in het begin HEEL veel van die kleine beertjes van Haribo gegeten! was er gek op en ook op aardbeien...nu niet meer heb niet iets speciaals wat ik lekker vind. Heb eigenlijk nergens zin in.
    groetjes!

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Warm eten gaat bij mij dus wel, en snoepen. Maar van brood word ik nu echt misselijk. Ontbijten is ook een ramp hoor, als ik niks eet ben ik misselijk maar als ik een hap brood neem moet ik direct overgeven. Vind het zo droog, krijg het niet weg. Dus probeer het nu met cornflakes enzo, dat gaat nog wel.

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Probeer eens yoghurt. Ik eet al 29 weken optimel yoghurt aardbeien. Erg lekker, geen vet en het helpt mij enorm tegen de misselijkheid. Pas een uurtje later krijg ik brood weg.. :(

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik snoep me suf! Helaas kom ik er wel van aan, dus ik probeer me een beetje te beheersen.
    Warm eten heb ik ook niet zo´n trek in, maar brood, yoghurt, van die suikerdingen met melk (smaks ofzo? hmmmmmmm) dat gaat er goed in.

9. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Volgens mij kan het niet zo'n kwaad, zeker niet als er "gewoon gezond" naast eet en er verder niet dikker van wordt. Ik eet twee keer per dag brood en gewoon warm, veel groente en fruit. En ik snoep ook iedere dag :) Meestal iets van chips of zoiets, zoet hou ik niet zo van. Zo lang je bloeddruk niet gek gaat doen kan het volgens mij niet zo heel veel kwaad, dus geniet ervan!

Deel Deze Pagina