Moet altijd lachen als mijn vriend ook maar iets van een tampon ofzo ziet trekt hij zo een vies gezicht met alle gadverdammes opvolgend. hij is dus echt vies van "mutsjesbloed". ook als hij die reclame op tv ziet van je gebruikt zoveel liters water per jaar en zoveel wc rollen en je bent zoveel dagen per jaar ongesteld hoor je oook weer de gadverdamme wat een vieze reclame. waar is jullie man echt vies van?
Whaha ik lees je voeten en zie vervolgens een advertentie van schimmelinfectie staan...Moest eventjes lachen... Mijn vriend is geloof ik nergens echt vies van..Bikkeltje he... haha...
De mijne is nergens vies van, behalve als ie na de klus het idee heeft dat iets van vocht ruikt Ik daarentegen ben vies van een heleboel dingen, waar hij dan vreselijk om moet lachen!
Hij krijgt echt kotsneigingen van okselhaar en ander overtollig haar bij vrouwen... (heb ik niet hoor trouwens, okselhaar etc.)
..nee helaas, erg lullig vind ik dat, blijf het wel altijd vragen, plaag hem daar altijd mee.. ..maar goed daarentegen ben ik dus ook vies van zijn voeten..en die zien er dus echt niet uit..
Honden of katten in bed. Moest ie toch maar aan wennen, mijn kat sliep altijd bij mij in bed. Bovenop het dekbed, moet kunnen toch?
de handdoeken die ik na het douchen standaard op de grond gooi en dat ik altijd de vieze afwas in de gootsteen zet,, daar walgt hij van hahahah
Als onze dochter in bad piest en hij weet dat gaat ie heel theatraal doen, maar in de praktijk valt het wel mee. En hij vindt tandjes-poep vies, zegt ie. En poep aan z'n hand als het niet erg lukt met poepluier verschonen.
Toen ik nog rookte, van mijn rooklucht! Dan kan ik geen kus meer krijgen, en zelfs geen sex( als ik het een uur van te voren nog doe!) das wel balen... Verder is hij te nuchter.. zegt hij nu tegen me!
ik heb het hem gevraagd maar hij kan het zo snel niet zeggen zegt hij hij weet iets..... als ik mn boter terugdoe in het kuipje ( wat ik teveel aan mn mes heb zeg maar) en verder zegt ie dat dit weer echt domme wijvenkletstpraat is en dat ie zwangerschapspagina dom vind
als hij de inhoud ziet/ruikt van de kattenbak gaat ie kokhalsen ik schep elke dag de plasjes en poepjes eruit en dat ziet ie wel eens, moet er wel om lachen als ik hem zie kokhalsen
Oh mijn man, bedenk ik me net, is vreselijk homofoop, of hoe schrijf je dat... hij heeft niets tegen homo's (heeft zelfs vrienden die homo zijn), maar ik mag niet eens in de buurt van z'n poepertje komen zeg maar... dan gaat ie echt helemaal uit z'n stecker.
Hahaha, 'poepertje' . Mijn vriend heeft hetzelfde, zelfs geen thermometer gaat er in. Exit-only wat hem betreft, soms wel 3 keer per dag en dan blijft ie rustig een kwartier zitten. Gatverdamme
*Van de 'spruitjeslucht' die je soms ruikt als je rond etenstijd door de straat loopt. Mijn vent gruwt van de Hollandse pot, helaas... * Ziekenhuisprogramma's met wonden, operaties en veel bloed...daar kan 'ie ook niet tegen. * Bouwmarkten. Met geen 10 paarden krijg ik hem daar naar binnen!
Mijn vriend kan ook niet tegen de inhoud van de kattenbak. Hij moet nog maar denken dat de kat erin gegaan is en hij is al misselijk!