Tsja weer een gegant topic . Maar had het er gister met mijn vriendin over.... Ik kom zo vaak tegen dat ik ergens op de wc zit en er achter kom dat er nergens een prullenbakje te vinden is! :x Ik vind dat wel ZOO vervelend.. Dan denk ik wat doen die vrouwen dan met het maandverband/tampon??? Dus aan jullie de vraag , gooien jullie het thuis in het prullenbakje ?Of spoelen jullie het door?
of ze gooien het naast de wc. Zit je tegen een bloedlap aan te kijken. ik wordt daar zo onpasselijk van. Ik kan niet meer meepraten want heb de prikpil dus wordt lekker niet meer ongesteld. joehoeeee
Ik gebruik tampons. Ik doe deze in een beetje wc papier en dan in zo'n maandverbandzakje. Daarna gooi ik het in de prullenbak in de keuken omdat die vaak wordt leeg gemaakt. Heb in me toilet wel een prullenbakje staan. Doorspoelen doe ik niet, kan je toilet ontzettend van verstopt raken.
Ja ik spoel ze dus ook nooit door... Ik gebruik altijd OB + inlegkruisje, en dat wikkel ik in wc papier en dan in het prullenbakje in de wc. Maar bij ZOVEEL mensen staat er geen prullenbakje in de wc! En om eerlijk te zijn ga ik niet met mijn obtje in een stukje wc papier door het huis lopen naar een prullenbak ..
@kletskous: ohh heerlijk! Dat vond ik dus het fijnste van de zwangerschap niet meer die maandelijkse toestand haha
Oh heel irritant ja. Ik ga dat dus ook echt niet doen, dus bij die mensen spoel ik hem door de wc. Maar normaal gesproken doe ik het veeeeel wc papier en dan in de vuilnisbak.
thuis gaat ie in een stuk wc papier en dan in de prullenbak. maar zit me dus af te vragen nu ik dit lees: wat nou als je op visite bent en daar staat geen prullenbakje? door de plee spoelen zou ik niet doen, en bij een ander ermee door het huis te lopen op zoek naar een prullenbak ook niet, in je broekzak dan maar? hahaha gatver
altijd in de prullenbak. en tjah als je op bezoek bent bij iemand waar er geen prullenbak staat..moeilijk maar ik denk dat ik dan heeel veel wc papier eromheen zou wikkelen en in een zijvakje van mn tas zou wegstoppen. ja ranzig maar ik wil die mensen ook geen verstopte pot bezorgen
thuis in de prullenbak maar als er geen prullenbakje staat spoel ik door. Sorry maar ga het echt niet mee naar huis nemen! Moeten ze maar een prullenbakje zetten
Tampons spoel ik altijd door de plee... Maandverband of inlegkruisjes gaan in een flinke wikkel wc-papier en dan in een plastic zakje in de prullenbak (die hier overigens wel in de wc staat )
Ik ben altijd erg heftig ongesteld dus ik gebruik van nacht-lappen En tja, die stop je niet even in je tas hahaha Ik gooi ze thuis in de prullenbak in de keuken (wc zit tegen de keuken aan dus je loopt er langs) En als ik bij anderen ben waar ze geen prullenbak hebben, wacht ik wel tot ik naar huis ga Dat is dan weer het gemak van die grote lappen, je kunt wel iets langer wachten met verschonen Maar dan ga ik wel eerder naar huis!
Ik spoel mijn tampon altijd gewoon door.. ohh!! ja echt Bij mij dus ook geen prullebakje in de wc. En nog erger, ik gooi ook altijd gewoon babydoekjes in de wc ohh!! ja echt Ik vind het vies om dat in een prullebakje te gaan 'verzamelen' o.i.d. En verstopping van de wc, heb ik nog nooit last van gehad. vorige huis bijna 8 jr. gewoond en hier wonen we nu zo'n 2 jr. Ik weet wel dat het niet mag maar laat dat dan maar mijn zonde zijn dan
Vroeger stond in de bijsluiter ook dat doorspoelen gewoon kon, maar tegenwoordig niet meer. Ik heb het zo geleerd van mijn moeder. Zie het op internet ook gewoon staat... 'Je kunt de tampon daarna gewoon door de WC spoelen' Tampon inbrengen. Hoe doe je dat? | Mens en gezondheid: Diversen
ik heb altijd in mijn tas een boterhamzakje zitten, als mensendan geen prullenbak hebben, wikkel ik hem in een stuk wcpapier en stop hem dan in het zakje. Dan gooi ik hem thuis wel weg. Thuis gaat ie ook in de prullenbak. Hebben naast alle 2 de wc's een klein prullenbakje staan. Mijn man hoeft niet tegen mijn tampons aan te kijken als ie de prullenbak opendoet.