ik heb gister de kaasfondue zonder kirsch besteld,en was heerlijk,alsnog een beetje pittig,maar o zo lekker
Ik heb 1 keer kaasfondue gedaan maar die was niet zo lekker. Proefde alleen de wijn/alcohol! Wat nemen jullie altijd en wat nemen jullie om erin te dopen. Off topic, ik weet het, maar ben benieuwd
ik bestel altijd gewone,je hebt ook met champignons enzo maar die vind ik minder,ik heb dit maal zonder alcohol besteld en net zo hard gesmikkelt wat je erbij krijgt,stukjes brood,tomaatjes,aurgurkjes,krielaardappeltjes met schil,annanas,salade en we hebben er ook vleesfondue bij gegeten,dus we hadden gecombineerd
Ik woon in zwiterland en alcohol drinken tijdens de zwangerschap is taboe, maar er wordt hier gewoon op traditionele wijze kaasfondue gegeten, hoor!
ooh ik wou dat ik ook in zwisterland woonde dan kon je me wegrollen,van me kaasbuik hahahaha ik ben er nog net niet verslaaft aan
Uhm ik had verwacht dat een kaasfondue meestal van niet gepasteuriseerde kazen wordt gemaakt? Valt me op dat hier niemand over begint?
ooh eerlijk waar? ik heb de chef van restaurant gevraagd,mag je kaasfondue als je zwanger bent?hij zegt,ja moet je zonder kirsch bestellen,ik zeg is het dan schimmelkaas enzo,toen lachte hij,hij zegt, van schimmelkaas kan je geen fondue maken,en hij wist dat ik zwanger ben,dus neem aan dat het veilig zit?
Aangezien kaasfondue bestaat uit harde kazen en bovendien verhit wordt voor consumptie, is er geen risico. Kaasfonduen tijdens zwangerschap mag dus gewoon.
ja ik had niet anders verwcht,want die chef zei het nog,kan gene enkel kwaad als je zwanger bent,als je die kirsch er maar uit laat
Henkie24...het was heerlijk kon niet zo veel op als normaal,want zit iets sneller vol,en die kaas zonder kirsch,smaakte net zo goed