hallo, sedert een paar dagen kan ik al tegen de middag bijna niet meer lopen van de pijn aan mn schaambeen. Zou dit te maken hebben met bekkeninstabiliteit of niet. is echt lastig. groetjes wendy
Dat zou zeker kunnen. Misschien een fysio ernaar laten kijken, hun zijn de enige die die diagnose kunnen stellen.
hai, heb ik ook last van sommige dagen dat duurt meestal een dag of 2 en daarna lijkt het alsof de kleine gedraaid is en is het zowaar over? HET KOMT EN het gaat bij mij
ik heb er ook heel erg last van als ik een verkeerde draai maak of beweging dan lijkt het net alsof tie door midden breekt .maar ik heb echt alleen pijn in mijn schaambeen niet in de rest van mijn bekken het lijkt wel alsof hij beurs is ofzo.Ik heb trouwens al meerdere keren op het forum gelezen dat het komt door het indalen en dat dat behoorlijke pijn daar kan geven nou moet ik zeggen ik heb al twee kinderen en bij hun heb ik er geen last van gehad.En aan jouw banner te zien zou dat ook erg vroeg zijn dus ik zou zeker even langs de fysio of dokter gaan groetjes