bloedverlies, buikpijn en rugpijn tijdens begin zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door princessaa, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princessaa

princessaa Nieuw lid

28 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 princessaa, 29 dec 2013
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
    Hoi,

Ik ben pas 4 a 5 weken zwanger maar sinds gister na dat ik had ontbeten ging ik naar de wc toen zag ik dat ik bloedverlies had maar ik had geen pijn niks maar sinds vandaag heb ik pijn in me onderbuik en in m'n rug. :(:(

Kan iemand mij helpen? , omdat het m'n eerste zwangerschap is.:(

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

3. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Tja, dat kan helaas twee kanten opgaan. Ik heb zelf ook twee keer bloedverlies gehad in deze zwangerschap, maar had geen pijn. Wel een zeurderig menstruatiegevoel, maar dat had ik in het begin steeds. De gyn zei dat een mk heftige krampen geeft. Dat in combinatie met bloed is vaak niet goed, maar alleen bloedverlies hoeft niets te betekenen. Bij mij was alles in orde en ik hoop dat het bij jou ook zo is! Helaas kan je nu alleen maar afwachten, heel vervelend!! Sterkte

4. princessaa

princessaa Nieuw lid

28 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Want ik heb contact met m'n huisarts opgenomen ,maar ze zeiden dat als ik meer gaat bloeien en krampen krijg dat ik dan contact op moet nemen met hun. Ze zijn echt raar !:(

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @princesssaa; Waarom zijn ze raar?
    Ze kunnen nu toch niet veel voor je doen.
    Ik snap je onzekerheid heel goed maar als het mis gaat nu is het niet tegen te houden, ik hoop voor je dat je niet meer krampen krijgt.

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey meid,

Ik vind het niet erg goed klinken. Het nadeel van zo vroeg in de zwangerschap is, is dat je nu nog niet kan kijken of het wel of niet goed is. Met 6 a 7 weken kunnen ze pas een echo maken om te kijken of het er nog zit en anders of je schoon bent.
    Je kan altijd even contact opnemen met een verloskundige en niet met de HA. De verloskundige weet hier echt meer over.
    Als ik jouw verhaal lees met het bloedverlies en de pijn zou ik er rekening mee houden dat het mis is gegaan. Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen, maar het is wel zo eerlijk. Ik heb dat bij mijn beider mk als prettig ervaren. Natuurlijk kan het zo zijn dat het nog wel goed is, maar die kans is wel klein.
    Meid, heel veel sterkte ermee!!!!

7. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als er iets was wat we konden doen... Helaas is er niks te doen en is het een kwestie van afwachten. Het klinkt niet goed, ik denk dat je.er rekening mee moet houden dat je een miskraam krijgt. Hoeft natuurlijk niet, er zijn ook meiden bij wie het wel goed is gegaan maar bij mij heeft het 3 maal betekend dat er een zwangerschap werd afgebroken.
    Sterkte!

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    he gossie wat een moeilijke tijd.

op zich hier 2x positief verhaal en 1x negatief.
    heb bij alle drie de zwangerschappen bloedverlies gehad, van een beetje bruin tot rood en een grote bloeding.
    de eerste keer hield het aan tot week 16, tweede keer tot week 18 en met week 20 een grote bloeding. uiteindelijk 2 gezonde kindjes geboren. vage buikpijn had ik in t begin ook. dat werd na een week of 7 minder.
    heb wel ook een missed abortion gehad, had bloedverlies en goede echo met 6 weken, daarna met 9 weken geen hartje meer.
    het kan dus beide kanten op gaan, je kan er niks van zeggen.
    hoop voor je dat het bloeden snel stopt en je niet ergere buikpijn krijgt.

9. princessaa

princessaa Nieuw lid

28 dec 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie hulp.

Het heeft maar 3 dagen geduurd na 3 dagen was ik gestopt met bloeien ,maar alleen heb ik gisteren na het vrijen wat bloed verloren maar het was niet rood roze/bruin achtig.

Deel Deze Pagina