En ik maar denken dat het ging over een ongeluk dat je met je kaasschaaf gehad hebt waardoor je op z'n minst een stuk vel van je vingers kwijt was, blijkt het over de soort kaasschaaf te gaan . Sorry, ik kan geen betere bijdrage leveren dan dit, ik heb wel een oude maar die is waardeloos, ik heb altijd gesneden kaas .
Zóveel kaasschaven gehad en geprobeerd. Wat een drama. Ik had de hoop allang opgegeven, toen ik gratis een plastic kaasschaaf kreeg bij de kaas - hier in Zweden. Ik was alweer een beetje half gepikeerd over nog meer plastic afval enzo - toen ik hem half serieus toch maar eens probeerde. Dezelfde week nog twee blokken kaas gekocht voor reserve-kaasschaven Maar serieus, wat een uitvinding! Inmiddels heeft iedereen die hier ooit op bezoek is geweest hem ook: want ze kopen er meteen eentje voor thuis. Laatst vond ik ‘m op een Nederlandse site. Voor een hele €3,95 https://verhaeghtegelenwebwinkel.nl/kaasschaaf-kunststof/ precies dit soort is het
Wij hebben er een voor jonge kaas (met ribbels) en net eentje erbij gekocht van Boska voor oude kaas. Die eerste vind ik niet fijn, kaas blijft alsnog plakken, maar de boska kaasschaaf bevalt goed.
Een 20 jaar oude met een houten handvat die ik inmiddels al met secondenlijm gerepareerd heb... Zo netjes mogelijk met de hand schoonmaken want kan niet in de afwasmachine. Hopelijk gaat hij mee tot aan mijn dood want heb inmiddels al wel 10 andere kaasschaven gekocht maar die kunnen hier niet aan tippen. Best heel erg sneu eigenlijk
Haha herkenbaar. Ik gebruik er een van wel bijna 15 jaar oud denk ik als het niet meer is. Toen mijn vader overleed 8 jaar terug wilde ik niet veel maar die kaasschaaf absoluut merk is niet meer te lezen sorry.
Bekijk Boska Kaasschaaf Monaco+ - RVS - met Non-Stick Coating - 205x75 x15 mm op: https://www.bol.com/nl/p/boska-kaasschaaf-monaco-rvs-met-non-stick-coating-205x75-x15-mm/9200000075909267?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Met stip op 1 deze!!
Je kaasschaaf buigen op een bepaalde manier om de dikte van de plak te bepalen?! Er gaat hier echt een hele nieuwe wereld voor me open
hilarische dit. Godzijdank ben ik niet de enige. Plakken kaas is hier geen optie, tijdje gedaan uit nood maar vind dat echt niet lekker. Dank jullie wel voor de tips ik ga kaasschaven bestellen! ( Ja meerdere )
Toen bij ons de kaasschaaf stuk ging hebben we meerdere geprobeerd. Juist wat duurdere gekocht in de hoop dat t meteen goed was. Die waren echt slecht. De kaas ging helemaal stuk als we dan schaafde. Nu hebben we de kaasschaaf van de Ikea. Heel goedkoop, maar doet het prima (heb er een paar extra gekocht, voor als deze het ooit begeeft).
Ik heb er een die is zo scherp dat zowel mijn man en ik beide gehecht zijn omdat we ons aan dat kreng hebben open gehaald Het is een Boska Amsterdam