Hebben jullie je tuinmeubelen al weer buiten staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Wij hebben de lounge set nog in de schuur staan..
    Ik heb de hele tuin gedaan en nu kriebelt het toch om de lounge set neer te zetten, maar het is nog best vroeg....

2. Veera

Veera Niet meer actief

Hier staat de tuinset al een tijdje buiten, ligstoelen ook want daar heb ik af en toe al in gelegen :D

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ga daar vanmiddag mee aan de dlag ;)

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    In het voorjaar hebben wij de lekkere stoelen altijd voor staan. Daar kunnen we deze tijd heerlijk zitten uit de wind!

Rond de zomervakantie gaat dit naar de achtertuin en bivakkeren we vaker daar. Heerlijk zo!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#5 Be Happy, 1 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2016
    Wij hebben een steigerhouten loungeset (grote hoekbank) en die moet altijd wel buiten staan. Kan niet uit elkaar. En in zijn geheel past hij nevernooitniet in ons ieniemienie schuurtje. :p Ook niet als hij wel uit elkaar zou kunnen trouwens....

6. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Vanaf de voorjaarsvakantie al. Zodra het zonnetje schijnt zit ik al met een dekentje buiten :p. Heerlijk!

7. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Wij hebben een tuintafel set van plastic en die heeft de hele winter buiten gestaan, te lui geweest om op te ruimen. :p Nog wel even goed schoonmaken om het weer te gebruiken. Er komen mooie lentedagen aan!

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, maar misschien van het weekend.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier staat het al een tijdje buiten, wij hebben al een aantal keren met de t-shirts in de tuin kunnen zitten :D

Ik zit nu ook heerlijk in de tuin met mijn kopje thee en laptoppie te genieten van de zon :D

Ons motto is pak ieder zonnestraaltje die je kan pakken in Nederland want voor je het weet regent het weer.

10. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben een overkapping, dus hier staat de tuinset altijd buiten.

11. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Yep! Wij hebben een overkapping en daar staat het onder heel de winter. Met tuin op het zuiden en overkapping uit de wind kunnen we zelfs in de winter af en toe buiten zitten als het mooi weer is... Nu overigens even niet want ze zijn de tuin opnieuw aan het bestraten :).

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Staan altijd buiten, maar nee de kussens liggen nog op zolder. Wou van het weekend de tuin zomer schoon maken!

13. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    De lounchset staat hier altijd buiten. Ga binnenkort de straat met de hogedrukspuit doen en alles lekker schoonmaken. Moet altijd ff moed verzamelen maar als ik begin te kliederen dan glimt alles weer..

14. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Vorige week was de hovenier klaar in de tuin en toen gelijk de set buiten gezet. Heerlijk als dochter zo slaapt verhuis ik lekker naar buiten is hier stralend weer

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    We hebben altijd een bistro setje staan op het ene terras, heerlijk uit de wind.
    Op het andere terras hebben we een schommelbank en op het gazon een picknicktafel. Kunnen altijd buiten zitten.
    Het tuinstel komt denk ik dit weekend weer uit de schuur.
    Heerlujk!

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Jaaa het staat allemaal weer buiten :) hele middag lekker buiten bezig geweest

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,4 KB
      Weergaven:
      11
  17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    De loungeset staat altijd buiten maar ik heb de kussens nog niet gepakt. Tuinset staat ook nog in de schuur.
    De buren hebben vandaag alles buiten gezet en toen dacht ik er ook over na om het te pakken, maar nog niet gedaan. Misschien dit weekend

18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    We zetten het nooit binnen. We zitten ook in de winter regelmatig buiten, zodra de zon maar een beetje schijnt nemen we ons kopje koffie mee en gaan zitten :)

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Wij hebben een balkon en daar staat alles de hele tijd. Voordeel van ons balkon is dat het snel lekker is.Vandaag even gezeten maar tijdje terug ook al, zit lekker uit de wind.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

De steigerhouten set staat altijd buiten.
    Morgen de hogedrukreiniger er overheen en over de tegels ( helaas een stukje op het noorden ) en dan zijn we er weer helemaal klaar voor!
    De bbq gaat zondag aan 💪🏻🎉

Deel Deze Pagina