Wij hebben de lounge set nog in de schuur staan.. Ik heb de hele tuin gedaan en nu kriebelt het toch om de lounge set neer te zetten, maar het is nog best vroeg....
In het voorjaar hebben wij de lekkere stoelen altijd voor staan. Daar kunnen we deze tijd heerlijk zitten uit de wind! Rond de zomervakantie gaat dit naar de achtertuin en bivakkeren we vaker daar. Heerlijk zo!
Wij hebben een steigerhouten loungeset (grote hoekbank) en die moet altijd wel buiten staan. Kan niet uit elkaar. En in zijn geheel past hij nevernooitniet in ons ieniemienie schuurtje. Ook niet als hij wel uit elkaar zou kunnen trouwens....
Vanaf de voorjaarsvakantie al. Zodra het zonnetje schijnt zit ik al met een dekentje buiten . Heerlijk!
Wij hebben een tuintafel set van plastic en die heeft de hele winter buiten gestaan, te lui geweest om op te ruimen. Nog wel even goed schoonmaken om het weer te gebruiken. Er komen mooie lentedagen aan!
Hier staat het al een tijdje buiten, wij hebben al een aantal keren met de t-shirts in de tuin kunnen zitten Ik zit nu ook heerlijk in de tuin met mijn kopje thee en laptoppie te genieten van de zon Ons motto is pak ieder zonnestraaltje die je kan pakken in Nederland want voor je het weet regent het weer.
Yep! Wij hebben een overkapping en daar staat het onder heel de winter. Met tuin op het zuiden en overkapping uit de wind kunnen we zelfs in de winter af en toe buiten zitten als het mooi weer is... Nu overigens even niet want ze zijn de tuin opnieuw aan het bestraten .
Staan altijd buiten, maar nee de kussens liggen nog op zolder. Wou van het weekend de tuin zomer schoon maken!
De lounchset staat hier altijd buiten. Ga binnenkort de straat met de hogedrukspuit doen en alles lekker schoonmaken. Moet altijd ff moed verzamelen maar als ik begin te kliederen dan glimt alles weer..
Vorige week was de hovenier klaar in de tuin en toen gelijk de set buiten gezet. Heerlijk als dochter zo slaapt verhuis ik lekker naar buiten is hier stralend weer
We hebben altijd een bistro setje staan op het ene terras, heerlijk uit de wind. Op het andere terras hebben we een schommelbank en op het gazon een picknicktafel. Kunnen altijd buiten zitten. Het tuinstel komt denk ik dit weekend weer uit de schuur. Heerlujk!
De loungeset staat altijd buiten maar ik heb de kussens nog niet gepakt. Tuinset staat ook nog in de schuur. De buren hebben vandaag alles buiten gezet en toen dacht ik er ook over na om het te pakken, maar nog niet gedaan. Misschien dit weekend
We zetten het nooit binnen. We zitten ook in de winter regelmatig buiten, zodra de zon maar een beetje schijnt nemen we ons kopje koffie mee en gaan zitten
Wij hebben een balkon en daar staat alles de hele tijd. Voordeel van ons balkon is dat het snel lekker is.Vandaag even gezeten maar tijdje terug ook al, zit lekker uit de wind.
De steigerhouten set staat altijd buiten. Morgen de hogedrukreiniger er overheen en over de tegels ( helaas een stukje op het noorden ) en dan zijn we er weer helemaal klaar voor! De bbq gaat zondag aan 💪🏻🎉