Ik ga volgende week een 2 dagen naar london, voor mijn werk. Nu lijkt het me natuurlijk wel leuk, als ik de kans heb, om daar de wintergarderobe even aan te vullen en dan vooral voor mijn dochter. Maar nu de vraag, zijn de babymaten gelijk als in nederland? Ze heeft nu maat 80. Bedankt alvast Char
baby clothing size [Archive] - OnlineConversion Forums Hier staat een (ietswat rommelige) conversie. Hoop dat je er wat mee kan. Edit: en hier is er een voor schoentjes: http://babyclothes.about.com/od/babysizeandagecharts/a/shoesizeshart.htm
Als ik het goed begrijp moet ik "1 year" hebben voor maat 80?! Die van de schoentjes kan ik niet openen, maar daar kan ik toch niet voor kijken omdat ze nou begint met stappen en ik dus echt schoentjes wil kunnen passen voor ik ze koop. Maar toch bedankt!
Ik geloof van wel. Het is echt een ramp om iets goeds te vinden, links die doodlopen etc. Het probleem is dat de enige mensen uit de UK ik het kan vragen allemaal mannen zijn die er echt geen kaas van hebben gegeten, anders had ik wel eventjes opgebeld.
De maten zijn: 9-12 months, 12-18 months en 18-24 months. Leuke winkels zijn Next, Gap, Mothercare en bij Marks & Spencer hebben ze ook leuke dingen en betaalbaar. Andere leuke dingen hebben ze bij Mama's&Papa's en qua merken Abella, No Added Suger etc.
Je kan ook een shirtje/broekje van je dochter meenemen. Dan kan je ze op elkaar leggen om te vergelijken.
Dat is ook een idee, maar ik had gehoopt dat de maatvoering ook daar en beetje duidelijk zou zijn. Ik denk dat ik toch maar een broekje en een truitje meeneem. Lijkt me leuk om daar eens een beetje te shoppen als ik de kans krijg. Het blijft natuurlijk wel voor mijn werk.
Bij Primark hebben ze ook super schattige kleertjes, en ook helemaal niet duur! Is zeker de moeite waard om ff te kijken..
maten zijn zeker niet hetzelfde. ik zal je aanraden naar Marcs en Spencer te gaan. daar geven ze de maten tabel aan aan de hand van een kleur. heel handig en het klopt ook echt. en ze zijn behulpzaam met schoenen net zo. is wel een beetje kak misschien hoor, echt engels. Veel pelzier in mijn vaderland
Maten zijn verre van hetzelfde. Ik krijg geregeld kleren daar vandaan en de maten komen absoluut niet overeen met hier. Het valt vaak een stuk kleiner dan onze maten. Zou zeker een setje meenemen ter vergelijking. Veel plezier met shoppen
Ik hoop dat ik van mijn werkgever even de kans krijg om de winkels op te zoeken. Winterkleren zijn wel nodig hier! Ik neem idd wel even een setje mee van thuis om te vergelijken. Ik moet daar naar een beurs, dus na 2 dagen slenteren daar, hoop ik dat ik nog voeten over heb om de winkelstraten onveilig te maken. Ben benieuwd... En dan nog hopen dat ik iets leuks kan 'scoren'!