Wij komen er maar niet uit welke kinderwagen we moeten kopen. We neigen nu naar de Joolz Bloom, maar er is nog zo weinig ervaring bekend over deze wagen, bovendien vind ik een groot minpunt de ieniminie boodschappenmandje wat je er onder moet kopen. De bugaboo hebben we ook aan gedacht maar ik vind de laaghangende wagenbak zo lelijk, maar ja voor de rest voldoet ie wel aan onze eisen behalve dat hij zo belachelijk duur is. Onze eisenlijst: - Opgeklapt weinig ruimte innemen. - ruime boodschappenmand - niet te breed (hiervoor speedi sx gehad en daar bleef ik steeds bij alle kassapoortjes hangen) - Goed verstelbaar buggy gedeelte (niet zo'n suf schuifje zoals bij de speedi) Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Zelfs heb ik met de quinny goede ervaring,had hiervoor de stokke maar vond het zo'n zware ding voor in de openbaar vervoer en nam ook veel plek in de tram enz. De quinny daaraan tegen licht enz.
hihihi ik zou toch een beetje snel beslissen.. heb van september tot januari moeten wachten op mijn wagen.
wij hadden ook een aparte kleur, dan kan er mee te maken hebben gehad. Wij hebben quinny speedi. mooi ding.
Wij hebben een Quinny Buzz genomen. Ik had zowel positieve als negatieve verhalen gelezen, maar dit was de enige kinderwagen die ik er ook leuk uit vond zien. Opgeklapt neemt hij erg weinig ruimte in, volgens mij is het een van de meest compacte kinderwagens. De boodschappenmand is niet enorm ruim, je kan natuurlijk niet de wekelijkse boodschappen kwijt, maar toch wel redelijk wat spullen. Zo stop ik de zware dingen (vaak 3 pakken zuivel, 1 pak jus, 2 dagen vlees en doos eieren) in de boodschappenmand en de lichtere dingen (zoals groente en koffie/thee) in de luiertas die ik aan de duwstang heb hangen. De Buzz is niet te breed, het is wel goed mikken, maar ik kan net door alle kassapoortjes. De buggy heb ik nog niet in gebruik, maar volgens mij is deze wel erg handig in gebruik. Succes met je keuze maken! Ik zou inderdaad niet te lang wachten, want op de meeste kinderwagens zit volgens mij wel wat wachttijd? Groetjes Saskia
heb je de nieuwe wagen van maxi cosi als eens gezien, ik vind het een super wagen en het mooie van die is als ie in ligstand gaat, dan blijft dat stof zo mooi strak. het is het zelfde stof als de buzz, maar net iets breder zitje, zodat je er wat langer iets aan heb. ongeveer de zelfde prijsklasse als de buzz, en meer ruimte voor je boodschappen onder op.
De Buzz 2008 uitvoering heeft 2 buggy-zitjes, waarvan een XL uitvoering voor als je kindje wat ouder is, deze zit er al bij en hoef je dus niet apart te kopen.
Wij hebben de mutsy single spoke gekocht. Ideaal ding voor zover ik nu kan beoordelen en gehoord heb van anderen. Ik zou zeker niet te lang meer wachten niesje, watn op die van ons zit 14 weken levertijd.
Ik heb een Topmark wagen gekocht. Naar mijn idee voldoet hij aan je eisen en hij is niet zo belachelijk duur. Foto staat in mijn album.
Wij hebben ook de mutsy single spoke. Wij hebben 6 weken moeten wachten. Nu hebben we problemen met de wandelwagen-inzet. De zit-diepte is verstelbaar. Maar we hebben nu al 2 keer een nieuwe gehad en elke keer kan je aan de linkerkant de knop niet goed induwen om ook echt de diepte in te kunnen stellen... Dus áls je hem al hebt, loop ff alles uit de handleiding na óf het ook werkt. Ben blij dat ik het nu al heb gedaan ook al gebruik ik de wandelwageninzet nog niet.
De topmark vind ik ook een goede wagen daar waar ik oppas hebben hem mar het nadeel vind ikdat de wagen bak niet zelfstandig kan staan Deze zakt dan helemal in
wij hebben de maxi cosi mura ook gekocht, het leuke hier van vind ik dat ik hem nog nergens heb gezien en niemand nog mee heb zien lopen, ik heb niets veel met de qunny buzz heb er wel paar rondjes mee gelopen maar het leek als of de bak zo smal was, maar vind de maxi cosi mura lekker in de hand liggen ligt van gewicht stoer zo,n zitje dat hij de handjes aan het stuurtje kan vast houden, wij hebben hem complete gekocht voor 740.00 maxi cosi voete zak hebben wij apart erbij gekocht. ben er erg blij mee,
ik vind de mura een super wagen, als ik het over mocht doen koos ik voor deze vind de bugaboo ook een super wagen, vooral die optie dat je zo in een handomdraai de boel omgooit
wij hebben de bugaboo en ik vind het een super ding! Voldoet wel aan je eisen volgens mij. Toen wij in de winkel uit gingen zoeken en ik voelde hoe wendbaar de bugaboo is wist ik het eigenlijk al. Ideaal ook dat je in een flits de luchtbanden voor hebt, zodat ie ook over ruw terrein kan rijden!
Tsja, het is natuurlijk persoonlijk en iedereen maakt z'n eigen afwegingen. Voor ons was grote luchtbanden bijvoorbeeld heel belangrijk voor de wandelingen in het bos, niet te groot om in mijn coupé-auto te passen en niet zo idioot duur. Het is uiteindelijk de Mutsaerts Combi Style geworden, zie mijn album, voor 399,- bij Baby Dump.
Wij hebben de bugaboo, en geen moment spijt gehad. Het is een superding en je kan er eigenlijk van alles mee doen. Duwstang verstellen. Grote wielen voor. Heeft geen luchtbanden, dus geen lekke band. Grote kinderwagenbak, dus lang plezier. De boodschappenmand is wel redelijk groot, alleen is het soms lastig om de boodschappen er in te krijgen.
Wij hebben de Mutsy single spoke besteld. De levertijd is ongeveer 12 weken. De winkel bood echter aan als de beeb geboren word voor die tijd (en al naar buiten zou mogen, dus hele kleine kans) dat we een leenwagen bij ze konden halen. Dus als je laat bent met bestellen, of je zoekt een wagen met nog langere levertijd, informeer dan even of dat bij jouw winkel ook kan. Vind het een geruststellend idee.