Kaatje Katoen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lize86, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens... voor de reeds gebruikers hier.. bij kaatje katoen bieden ze romperverlengers aan.... is dat nu marketing of zijn die dingen echt handig als je wasbare luiers gebruikt?

2. AFD

AFD Lid

19 okt 2010
    40
    2
    8
    hier ook wasbare luiers, ik vind het heerlijk, nooit pakken luiers kopen! (naja, nooit... als we een dagje weg zijn doe ik wel papieren om, toch een beetje lui... maar heb tot nu toe denk ik 5 pakken gekocht)

Ik las iemand iets zeggen over de eerste poep, maar je kunt ook inlegvellen kopen, die kun je zo door de wc spoelen en dan zit er bijna geen poep in de luier zelf! En als er alleen plas in zit, kun je ze gewoon meewassen.

En romperverlengers heb ik nooit gebruikt, maar ik heb wel expres veel stretchrompers gekocht, want (katoenen) rompers waren steeds te klein in lengte terwijl breedte nog prima zat. Nu heb ik ook wel een slanke jongen trouwens... Wel gedacht over die verlengers, maar om nou verzendkosten te betalen voor die 4 euro is ook zo jammer en toen ik toe was aan een grotere bestelling had ik dus als stretchrompers:cool:

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Romperverlengers zijn handig ja ( Omdat de luiers veel dikker zijn als pampers zijn je rompers snel te strak. Te strakke rompers veroorzaken lekkage van de luiers. ) maar ik gebruik ze niet vaak, waarom? Omdat ik er maar 3 heb en die altijd kwijt raken in de was. Meestal gebruik ik een maatje grotere rompers zodat ze goed dicht kunnen. Of een lekker wollen hemdje en geen romper aan. Die kan ik dan lekker in haar maillot instoppen maar ik merk dat dat in een broek minder goed gaat. Tsja, ze zijn handig maar niet onmisbaar!

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    die inlegvellen door de wc;) tja het staat bij sommige dat het mag, maar ik heb het nooit gedaan. vind ze daar toch te dik voor en ze vallen in de wasmachine ook niet uit elkaar wat wc papier wel doet als het nat wordt.
    Maar voor di eerste zwarte poep gebruik ik papiern luiers hoor, want dat is net teer:D Overigens poepen ze van BV vaak zo dun dat een inlegvel niet werkt, maar ze poepten bij mijn tijdens de BV ook maar 1 a 2 x per week.;)

ik gebruikte altijd de rompers van rainbowbabies, leuke kleuren, lekker ruim en met de drukkers meer naar voren ipv precies tussen de benen, ideaal!

Deel Deze Pagina