kabeljauw

Discussie in 'Voeding' gestart door Eefke84, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ga vanavond een stukje kabeljauw door dr prakkie doen. heb van die diepvrieskabeljauw van iglo. hoe bereid ik dat het beste? in de oven, koken of toch bakken?

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik heb ooit een broccoli-aardappel-kabeljauw prakkie gemaakt voor mijn manneke en volgens het babykookboekje wat ik heb moest ik dat gewoon koken in een beetje water (alles samen in 1 pannetje) en dan pureren.

dus.. ik denk dat koken de beste oplossing is.

het was wel een vers stukje, dus ik weet niet of je diepvrieskabeljauw eerst moet ontdooien en dan pas koken :(

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik dacht eraan om Pangafilet te gaan stomen voor hem, is dat een idee?

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je kunt de bevroren kabeljauw lekker stoven in een pannetje met een klontje boter. Eerst even de boter laten smelten, dan de kabeljauw erin. Deksel op de pan en op een heel zacht pitje gaar laten stoven..Duurt ongeveer een kwartiertje..

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb het idd zo gedaan... ze vrat de kabeljauw bijna zo uit de pan hahaha. missie geslaagd!:D

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik had van het Ah merk zo'n blokje kabeljauw per stuk verpakt, daar stond op dat het ook in de magnetron kan en dat heb ik ook gedaan, kan prima. 3 minuten met een scheutje water en een klontje boter. Wat kunnen ze smullen van zoiets he? Luca vindt het allemaal heerlijk kip of vis. maakt niet uit

Deel Deze Pagina