Hallo, Ik ben nu 39 weken zwanger en dit weekend is onze dochter lekker weg. We gaan haar morgen eind van de middag pas ophalen. Dus eigenlijk wil ik morgen samen met mijn partner nog wat leuks gaan doen. Het is waarschijnlijk de laatste keer voor de bevalling dat we deze kans krijgen. Wat gaan jullie morgen doen, hebben jullie leuke ideeen. Het liefst activiteiten in de buurt van Roosendaal, Breda, Rotterdam..... Hopelijk hebben jullie nog suggesties. x Linda
Ik ben jarig op 2e pinksterdag. Er zijn morgen wel veel winkels los, dus misschien is dat een tip voor je. (woonboulevard, babyshops en bouwmarkten) Liefs Hummel.
ik heb een leuk idee... NOT! moet morgen gaan monitorren van 8 tot 14 u, bah Ze geven mooi weer, lijkt een picknick in een park (met bv een speeltuin voor jullie dochtertje) geen leuk idee?
Ik ga nu eerst effe werken....tot een uur of 11 Dan gaan we tegels uitzoeken voor de badkamer in wording hiero,(waar ik soms grijze haren van krijg..lol) Susi
Ik ga naar het internationaal hulpverlenings evenement. Dit is een evenement georganiseerd door het Brandweer museum in wouw. Er komen zowel uit belgie als uit nederland div. hulpverleningsdiensten. Zoals brandweer, politie de traumahelicopter land er en iedereen is er met wagens en demonstratie's. Ze verwachten een 12000 man daar, blijft altijd leuk oude en nieuwe brandweer en politie auto's. wil je ook komen er staat info op hun site www.internationaalhulpverleningsevenement.nl
Ik zou alle dingen zolas dierenparken en meubelboulevards mijden! Het is er namelijk zooo druk dat het verschrikkelijk is. Wij hebben het een paar keer gedaan maar wagen ons er absoluut niet meer aan!
hmm hier is de planning babyshop maar ik zit hier aangekleed en al nog steeds te kijken naar iemand in badjas zonder haast zo komen we er wel vandaag :/
Hummel gefeliciteerd! Wij gaan naar de Prenatal... Even kijken of ze daar broeken/maillots en meegroeibh's hebben... ben benieuwd! Maar hij is pas om 12 uur open, even geduld nog dus :S
Hier niks bijzonders Mijn man werkt tot half 3, en dan is de dag al weer bijna om Ik heb nu al een was gedraaid en opgehangen en de volgende zit erin ! En ga zo ff wat strijken....kijken hoe ver ik kom Zal wel op de bank hangen met een filmpje worden vanmiddag, en dan valt mijn man altijd spontaan in slaap :x ( is om 05.15 uur al opgestaan ) Dus eigenlijk kan ik het 'm niet kwalijk nemen
Het weer is hier niet goed. Ik moet (zou ik gisteren al doen) de badkamer nog poetsen, dus daar ga ik me dan maar een tijdje mee bezighouden. En daarna? Ligt een beetje aan 't weer .
Ik ga me vandaag samen met mijn zoontje toch wagen aan de woonboulevard...heb namelijk zaterdag samen met manlief een mooie bank gezien, maar manlief twijfelde nog over de kleur. Nu wilde hij hem toch graag hebben, dus ga ik met Keano naar de woonboulevard die bank bestellen. Manlief blijft slim thuis... Liefs, misspuma
Ok, nou wij komen dus nu net pas lekker uit ons bed. Wij blijven, denk ik, lekker thuis. Ga lekker een ontbijtje maken en op bed opeten. En dan nog maar een leuke film kijken. Dan is het daarna al weer tijd om mijn dochter op te gaan halen. Toch bedankt voor jullie tips. x Linda
het werd alexandrium eerst.. en daarna nog snel naar burgerhout (babysuperstore) babykamer is besteld \o/
Waarschijnlijk ga ik het nooit snappen hoor.... maar waarom op een van de drukkere dagen van het jaar?