kabinet gevallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dana, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Tja was te verwachten natuurlijk.. Dit werd ook niets, maar nu moeten we ook maar weer afwachten wat er nu gaat gebeuren en of dat zo goed is...

Beetje jammer dat alle schuld bij de pvv word neer gelegd nu. Denk dat de meeste mensen is verder moeten kijken dan het hele islam gebeuren want verder heeft hij echt wel goede punten.

2. tulip

tulip Niet meer actief

als je zulke extreme standpunten hebt is het heel moeilijk om daar om heen te kijken. Dat geldt dan toch voor mij. Ik vind hem zo extreem in het hele islam gebeuren, dat ik dan al afhaak. En ik denk dat hij dat ook wel een beetje aan zichzelf te danken heeft. Als hij dat punt niet zo uitdraagt, maar op een gematigde manier zal hij vast meer stemmen krijgen. De mijne niet, maar weet zeker dat er dan mensen zijn die beter naar hem luisteren.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat? Dat ik juist niet op Wilders stem? Hij heeft niets te zoeken in de coalitie, hij blijft veel te veel hangen in dat moslim/polen gebeuren. Zijn plek is in de oppositie.

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Probleem is meer dat dat leuker in het nieuws te brengen is als de andere punten die hij heeft dus die kom je meer tegen in het nieuws. Want wat zou er nou meer lezers trekken? Wilders die weer eens iets tegen Islam roept? Of Wilders die een standpunt heeft waar onze ouderen wat aan hebben?
    En lezers hebben betekent geld. Its that simple.
    Niet dat ik hem soms ook een beetje te kort door de bocht vind. Maar alles beter als draaikont Bos bvb. Gelukkig heeft hij wat anders om handen :p

En dat sp kiezen en dan toch weer pvv en nu weer sp. Dat geld voor half Nederland. Anders zouden we nooit een afwisseling van de groepen binnen de regering krijgen. ;)

Ben benieuwt wat voor zooi het volgend kabinet er weer van gaat maken.
    Vertrouwen in de politiek slinkt naarmate er wisseling van de wacht komt. Want dat elke keer weer nieuwe smaakjes op die bankjes betekent dat er elke keer nieuwe initiatieven komen die steeds niet afgemaakt maar halverwege terug gedraaid worden. Als je steeds 2 stappen vooruit en 1 stap de andere kant op zet kom je niet erg ver.
    Pas op de plaats noemen ze dat.
    En ondertussen wordt het er niet leuker op in Nederland.

5. tulip

tulip Niet meer actief

om 23.00 uur op rtl 4 trouwens een extra nieuwsuitzending.

6. adi

adi Niet meer actief

Tja.... Gevolgen van dit gedoe zullen wij nog meer in eigen zak voelen.

Door de val en geen draadkracht staat Nederland nu op t punt om AAA rating te verliezen. Dat betekent hogere rente voor de staatsschuld. En die wordt gewoon opgeteld bij al die miljarden die we moeten dokken.
    En nu moet de hele kamer samen beslissen over de maatregelen, maar die gaan er echt komen helaas.

7. Dana

Dana Niet meer actief

Denk zelf ook dat de val van het kabinet voor meer ellende gaat zorgen dan er al is.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
  9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Helemaal mee eens ...

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    phoe nog meer ellende dan nu? we gaan van crisis naar crisis, hopelijk kan Griekeland ons steunen om de schulden te betalen nadat ons kabinet gevallen is ;)

11. Purk

Purk Niet meer actief

Precies wat ik vanavond tegen mijn man zei: helemaal geen slechte maatregelen. Ja het gaat iedereen geld kosten, maar dat kan ook niet anders met de bezuinigingen die echt noodzakelijk zijn. Echt zonde dat het mislukt is, met een val van het kabinet zijn we nog verder van huis en na de verkiezingen zal er toch enomr bezuinigd moeten worden rechtsom of linksom, niemand zal worden gespaard

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Sorry Aszz las het verkeerd!:)

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ben er niet rauwig om dat het einde oefening is voor dit kabinet.

Ik hoop dat er wanneer er een nieuw kabinet komt, dat dan de lasten evenredig verdeeld zullen worden.

Zodat mensen die gehandicapt, chronisch ziek zijn en/of met een inkomen < modaal, niet weer de hardste klappen krijgen. Waar het wel op uitgedraaid zou zijn, denk ik.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zijn geen gekke punten eigenlijk. En het lijkt me dat er best wat speling in had kunnen zitten om elkaar wat meer tegemoet te komen.. Maar ik denk dat we het ware verhaal niet zullen horen wat er daar binnen is gebeurd. Iedereen geeft elkaar de schuld en je kan mij niet vertellen dat het alleen aan Wilders heeft gelegen.

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik hoop het niet, maar Adi/jij zouden hier wel gelijk in kunnen krijgen. Dit is echt niet handig op dit moment, hoezeer ik dit 'kabinet' ook hekelde (sorry hoor, dat gedoe met de SGP en het hele gedoogidee... ;):(), het is erg slechte timing, en we zijn terug bij af qua wat er voor de crisis gedaan moet worden.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, het gaat er hier heel netjes aan toe. Een van de regels van Zwangerschapspagina is dat er niet over politiek gesproken wordt. Daarom moet ik streng zijn en dit topic als voorzorg sluiten.

Wellicht is er op nieuwssites voldoende mogelijkheid om met elkaar van gedachten te wisselen.

Deel Deze Pagina