‘Stel uit A’dam martelde baby dood’ - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] omg... de tranen sprongen in mijn ogen toen ik dit las, echt verschrikkelijk, die ouders moeten dood gemarteld worden! :x Arm kind, neem dan geen kinderen als je er niet voor wilt zorgen, echt ik begrijp dit gewoon niet :x
Wat is er momenteel met de mensheid aan de hand?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Het ene na het andere bericht dat er wat ergs met kleine kindjes gebeurd... Het is niet normaal meer!!! Als je er niet voor kan of wil zorgen geef het dan op voor adoptie!!! Er zitten genoeg mensen wel op een lief klein kindje te wachten!!!
idd! ik word echt gek van het nieuws, elke keer is er wel weer wat met kinderen gebeurd, echt je kan beter maar geen nieuws lezen. ik vind dit echt zoo erg!
Indd! Verschrikkelijk dit, hier zijn gewoon geen woorden voor. Zulke mensen moet je castareren en steriliseren zodat ze nooit geen kinderen meer kunnen krijgen of beter nog: gewoon zelf doodmartelen! :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x
Te erg dit! Wat is dat inderdaad de laatste tijd met al die babytjes die vermoord worden. Wat wonen er toch een gestoorde mensen overal. Als je hier op zwangerschapspagina kijkt in de vlinderlounge, dan zie je een hele hoop mensen die met liefde voor hun kindjes hadden willen zorgen, maar waarvan het kindje overleden is. En zo lees je even dat iemand zijn eigen kind vermoord. Daar kun je toch niet bij?
je wilt dit toch niet je kind aan doen. je hebt 'm of haar 9 maanden met liefde gedragen in je buik en dan doe je je kind zoiets aan. ik kan t niet over m'n hart krijgen om dit te doen bij 1 van m'n kinderen. idd. in de vlinderlounge staan zoveel nare berichten dat mensen heel graag een kindje willen verzorgen en dat er dan zoeiets gebeurt.. nee sorry... geen woorden voor... ik ben toch al snel verdrietig als t om andere kinderen gaat, zeker als dat ik nu mama ben.
nee er mag wel meer niet, baby doodmartelen mag ook niet, zou het ook niet doen hoor maar ik wordt er zo kokend boos van, dit soort berichten, oeh! :x
doen we t langzaam? kunnen ze t ook voelen wat die baby heeft doorstaan. Langzaam, maar zeer pijnlijke marteling... *krijg beeld*
Multiple choice: A: 2 maal een spuitje B: 2 Kogels Wat een mensen lopen er rond, maar NL is dan ook zo een achterlijk land dan deze mensen misschien met veel geluk 2 jaar vast zitten, en een jaartje TBS. Den Haag Wake Up!!!
god arm kind Aan de ene kant wens je natuurlijk nooit een baby dood, aan de andere kant ben ik blij dat het nu geen pijn meer gedaan kan worden door zulke barbaren De wereld is gek. Echt.
eens. om te kotsen gewoon. zulke lui moeten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam lijdennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.