Wie heeft hem net gezien? Ik snap het eind niet... was ie nou wel of niet schuldig de veroordeelde???
Ja maar op de ene film staat dat de vrouw het zelf heeft gedaan met hulp van de cowboy en aan het eind zie je de verdachte achter de camera weglopen.... Grrr vond het zon goede film maar het eind vond ik dus niks. Jammer ;0
die man en die cowboy wisten van te voren dit. allebei wilde ze hiermee duidelijk maken dat er veel mensen onterecht de doodstraf krijgen. vond het een goede film.
Ja ik vond het ook een hele goede film. Hij is dus wel ter dood veroordeeld, maar ten onterechte en dat is wat hij er mee wilde berijken. Z'n hele leven heeft hij daarvoor gevochten, en die vrouw ook die zo ziek was. En dit was hun manier om te laten zien dat er zoveel onterecht veroordeeld zijn...
Ik heb hem gisteren niet gezien maar wel eerder, het is zo'n goede indrukwekkende film! De boodschap in de film is dat ze wilden bewijzen dat er mensen onschuldig ter dood kunnen worden veroordeeld. En dat hebben ze dus laten zien, aangezien hij en die vrouw dit samen bekokstoofd hebben. Hij was niet de moordenaar, alleen de getuige die de zelfmoord op de camera heeft vastgelegd. (wel ontzettend naar om te bedenken dat die vrouw zich ditzelf heeft aangedaan, al is het niet waargebeurd)
Ja ze heeft zich zelf dus van het leven beroofd, daar heeft niemand haar bij geholpen, het is wel opgenomen op video. Die goede vriend van haar was er wel bij maar meer om te kijken of het goed word opgenomen. En hij wilde er natuurlijk bij zijn om te laten zien dat hij het niet gedaan had maar zij zelf.