Ik zit het programma te kijken en ineens dacht ik, dit verhaal ken ik, zij zit hier ook op zp. Heb me zo vaak afgevraagd hoe het met haar is. Ben alleen haar zp naam kwijt.
ik was ook al aan het kijken... wat ontzettend mooi en fijn dat ze hier aan mee hebben mogen doen... ik hoop dat met deze aflevering ze ook weer een stukje hebben kunnen verwerken. Dat het ze positief geholpen heeft. Op wat voor manier dan ook... En wat een prachtig gezin hebben ze... maar zo verdrietig, dat hen dit is overkomen.
Ik ga zo gemist kijken. Werd ook al getipt door iemand hier op zp. Gaat over springboon. Ben heel benieuwd.
Ooooh ik ga gelijk kijken. ❤️ Het verhaal heeft mij toen zo aangegrepen! Wat een enorm sterkte vrouw!! @Springboon
Zag de promo voorbij komen en dacht ook gelijk ook haar, heel triest verhaal...net gekeken en wat een mooi gezin, sterke vrouw ja!
Ik heb ook gekeken! Gek idee dat sommige dingen zo in beeld worden gebracht wat ze hier ook gedeeld heeft. Heel erg mooi om te zien dat iedereen zo dankbaar is voor wat ze hebben!
Heb je een link? Ik woon in het buitenland zonder toegang tot NL tv. Het verhaal van @Springboon heeft me indertijd enorm aangegrepen. Ik zou graag willen zien hoe het haar vergaan is..
https://www.kijk.nl/programmas/steenrijk-straatarm/JLywtrusvtf Net ook gekeken en hield t niet droog op sommige momenten. Sterkte vrouw!
https://www.kijk.nl/programmas/steenrijk-straatarm/JLywtrusvtf/seizoen/150770728304/afleveringen/video/empty_episode-steenrijk-straatarm-s5-e1-2020-08-27/1SjDlXiEZkj Werkt dit? Geen idee of dit de goede aflevering is, ga nu ook kijken. Maar zou dan de aflevering van vandaag moeten zijn toch? Dat is deze in ieder geval
@Nummer4 en @Soturi bedankt voor de link! Hij werkt helaas niet want je kunt deze niet vanuit het buitenland bekijken. Maar ik weet in elk geval welk programma het is, daar ga ik morgen wel even op broeden vanaf mijn PC...
Wauw @Springboon wat ben jij een krachtige vrouw. En je mag zeker trots zijn op je meiden, wat zijn ze lief! De rijke mensen waren ook leuk om naar te kijken. Wat een rust hebben die mensen in zich. prachtige aflevering!
@Springboon wat ben jij een sterke vrouw met 4 prachtige kinderen. Ik vond het een hele mooie aflevering.
Wauw wat Ben jij een sterke dappere vrouw en moeder Springboon. Je straalt zoveel liefde uit naar je kinderen,❤️
Ik keek het ook en herkende het verhaal direct! Wat een sterke vrouw ben je @Springboon en wat een prachtige dochters heb je!
Ben nu op de helft. Wat leuk dat er weer een seizoen is. Vind het concept zo leuk. En @Springboon wat geweldig zeg om te zien hoe het met jullie gaat nu. Wat een mooie lieve meisjes heb je.