Jaa vanavond was de aftrap van gooische vrouwen seizoen 3 ! Ik vind dit echt een geweldige serie ! Ik kan niet wachten tot volgende week de nieuwste aflevering begint , ben helemaal verslaafd ! Nog meer gooische vrouwe fans ? L.sybje
Oh ja, zéker fan. Had de vorige 2 seizoenen alleen op dvd gezien. In 1 ruk uitgekeken met een pot thee en warme deken op de bankl!
ik ga ook weer kijken heb deel 1 en 2 op dvd ik vind het ook helemaal geweldig ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren
@ otje; het was gister alleen de aftrap. Dus een soort samenvatting vh vorige seizoen. Volgende week pas de eerste echte aflevering van seizoen 3. Je hebt dus niks gemist!
Ja hier ook helemaal verslaaft en zelfs me mannetje is er verslaaft aan dus vanaf zondag lekker met zijn tweeen voor de buis gooise vrouwen kijken groetjes jolanda
jaja mijn hubbie ook , gisteravond kwam er ook iets met ferraris ( hoe schrijf je dat ?) maar hij ging voor gooische vrouwen ! L.sybje
Nu zie ik dat vanavond om 20.30 uur op rtl8 weer gooische vrouwen komt... is dat dan hetzelfde als gister, of echt al de 1e aflevering?
Hier ook iemand die er graag naar kijkt, mijn man vind het ook leuk.. Vooral de humor spreekt mij erg aan.. Ik vind het prachtig geacteert!