Ik vind het wel erg flauw van je smurfinnetje. Je gooit een uitspraak in de groep, mensen vragen je te reageren. En het enige wat je doet, is flauwe opmerkingen terug maken. Lekker makkelijk om te oordelen over een ander.
Oh... nouja, een nogal vreemde opmerking, niemand heeft gezegd dat je geen hersens zou hebben. ontopic; ik vind wel dat kinderbijslag inkomensafhankelijk moet zijn, maar de gedachte dat werkende moeders dit MOETEN betalen aan thuisblijf moeders...? Persoonlijk vind ik dat nogal frapant, alsof ik ervoor kies om te blijven werken?
Pff,,, wordt je ECHT iets gevraagd, serieus, en dan kom je met zo'n antwoord... DUMPEN is echt n stom woord...
TSSSS.... kan echt niet serieus "praten" met zo iemand als jij... als je echt iets wordt gevraagd reageer je niet meer... Enne... wist niet dat je kinderen had... zie vorige bericht!
Ik denk niet dat dat een oordeel was hoor, meer een (denk ik) verkeerde interpretatie. Maar dan nog, als ik aan "het dumpen van je kind" denk, dat vind ik zo negatief overkomen, daarom vroeg ik om uitleg waarom en hoe jij dat ziet, jammer dat je er niet op wilt reageren. Maargoed.
Nee hoor dat is gewoon een vergissing...niets met oordelen te maken hoor...duh Nou je bent duidelijk verbitterd en bent op ruzie uit met werkende moeders.. Zijn we nu klaar en weer on topic?
Met Streepjes eens; laat maar... Ik vind het een goed idee kinderbijslag inkomensafhankelijk maken, wat ik wel jammer vind is dat de "gewone" burger hier weer de dupe van is terwijl ze bij de regering WEER een loonsverhoging krijgen en weer een miljoentje over de balk smijten, pas als ze in hu eigen portemonnee gepakt worden gebeurt daar iets aan. Ik heb helemaal niks tegen hogere inkomens, mensen werken (allemaal) hard voor hun geld,maar sommige zaken zijn nu eenmaal oneerlijk verdeeld en geregeld in dit land.
ik ben ook een thuisblijfmama smurfin en echt niet omdat manlief zoveel verdiend. ik krijg inderdaad huursubsidie en ik heb echt de kinderbijslag nodig. maar zoals jij reageerd op mensen die werken is echt niet gezond.
ik vind het dumpen omdat het zo lekker makkelijk is: je kind op laten voeden door een ander.. zelf gaan werken, weg van alle zorgen, geen last van je kinderen, komt op mij zo heerlijk over. verbitterd ik? Waarom? Omdat ik een gehandicapt kind heb waardoor ik noodgedwongen thuis zit? Ja natuurlijk ik kan er voor kiezen hem naar een dagopvamg te doen, ook makkelijk, ben ik er vanaf. Maar nee ik hou van mn zoon zoals hij is en sta iedere dag voor hem klaar, hoe zwaar dat ook is. Maar goed, had al eerder mn motivatie weergegeven hier maar daar word overheen gelezen dus bij deze op jullie verzoek nogmaals.. En sorry nu geen tijd meer om te reageren, mn zoon word zo thuisgebracht van de fysiotherapie, tja zal me weer van mn luie kont moeten verheffen he
ben echt reuzebenieuwd waar jij je geld mee verdiend dan als je thuis blijft? blijkbaar verdien jij dan wel genoeg als je geen huur en zorgtoeslag ontvangt.
Dat is ook zo , niet iedereen kan en wil een opleiding volgen. Maar er zijn ook mensen die er met de pet naar gooien, die niet willen. Maar die profiteren wel van alles, en de mensen die hard werken, die moeten inleveren.
Hmm... maar dat is ook niet helemaal eerlijk. Ik solliciteer met suf maar als ik op gesprek mag komen, word ik toch afgewezen omdat ik geen ervaring heb. Met het gevolg dat ik geen ervaring op kan doen enz. btw: ik kan dus een uitkering aanvragen mar dat heb ik niet gedaan. We kunnen nog rondkomen, dus vinden we het niet nodig. Laat dat geld maar naar mensen gaan die het echt nodig hebben...
Ik schreef er ook onder dat mensen die niet willen werken [en leren] maar eens gekort moesten worden.