Hoi, Ik zocht eigenlijk van lief! het singletje(t-shirt zonder mouw) met Macho! erop en dan de witte het liefst in maat 86.
Hoi, er staat er 1 op marktplaats: even zoeken op lief! in maat 86 (link kopieren lukt me even niet) (Hihi; deze is niet van mij hoor)
Ja op lief.nl heb ik al gekeken en daar hadden ze vorige week geen maat 86 en nu wel,maar me vriend vind ze iets te duur en je betaald 4,95 verzendkosten voor iets wat door de brievenbus past en dat vind ik zelf ook best veel vandaar dat ik het eerst zo probeer. Bedankt voor je reactie
Hoi, Heb je er een foto van? Het singletje heb ik al dus hoeft niet meer naar gezocht te worden. Groetjes
Hoi, Heb even op mijn dochter gemeten. Die heeft mt 92, maar mi valt hij niet echt groot. Ik zou hem voor haar niet kopen, want dan zou ze er zo uit zijn. Dus volgens mij valt hij kleiner, dan dat erin staat.
Keek net in het label van het shirt wat ze nu aan heeft, en dat is 104. De shirts vallen dus gewoon kleiner uit.
Hoi, Klopt dat lief! klein uit valt,maar mijn zoontje zit in maat 80 en van lief in 86 dus denk echt dat het te groot is. Toch bedankt!