Kabouterland exloo en wonderwereld

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door leutjj, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Wie is wel eens bij beide geweest? Ik zelf vroeger en vond het toen al kind leuk. Maar heb geen idee hoe het er nu is.
    Wij zitten er aan te denken om er vandaag heen te gaan.
    Is het al leuk voor onze 2,5 jarige dochter?

2. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kabouterland is mijn dochter vorig jaar geweest met opa en oma toen net 2 jaar ze vond het geweldig en heeft het er soms nog over. Het is wel veel kabouters in een soort bos en wat speeltuin.
    Wonderwereld heb ik geen idee van Nog niet geweest.

3. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Kabouterland vonden wij ook erg leuk, leuke speeltuinen erbij. Heel leuk parkje!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Jij bedoelt denk ik rijk der kabouters. Daar is het opgezet in een bos idd met een verhaal erbij over kabouters en hun vrienden en daarnaast een grote speeltuin. Is in Eext. Exloo is een grot. Heb je wel tussen de dieren huisjes met kabouters maar niet in een bos.

Kabouterland is in Exloo en de kabouterdingen zijn binnen in een soort grot. Ik ken het ook nog van vroeger. Daar gingen mijn zus en ik met mijn opa en oma heen :)
    Anderhalf jaar geleden met de kinderen heen geweest. Echt leuk om weer te zien. Dieren hebben ze buiten en een speeltuin buiten. Niet groot, maar daarom perfect voor kleinere kinderen . Ze hebben ook een schuur met een overdekte speeltuin erin.

Wonderland zijn we nog niet geweest. Is in ter apel toch? Ben ik ook nog wel benieuwd naar.

5. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Kabouterland super leuk!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Is het in Exloo wel open dan?
    Wij waren er laatst voor de winkel maar toen was het nog gesloten.

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    beide zijn erg leuk voor kleine kinderen. wonderwereld is met vogels. Is voor volwassenen ook nog wel leuk. Is smiddags een vogelshow met roofvogels. Maar exloo is hier toch wel favoriet

Deel Deze Pagina