Hoi, Via google lees je vele uiteenlopende verhalen over Vueling. Nu weet ik dat Transavia (o.i.d.) ook niet altijd positief omschreven wordt, dus mijn vraag is: Wat is jou ervaring met Vueling? Wij willen in mei met 2 volw. en 1 kind naar Mallorca...
Ik heb 2 keer met vueling gevlogen, naar alicante en Valencia. Ik vind het prima. Niet luxe natuurlijk, maar ook weinig op aan te merken, nette vliegtuigen, vriendelijk personeel, we vlogen op tijd.
Volgens mij heb ik ook ooit met Vueling gevlogen en als ik het me niet precies weet te herinneren dan is het goed!! . Volgens mij gewoon prima dus!
Ik heb er regelmatig mee naar Barcelona gevlogen en dat was altijd prima. Het zijn ook geen lange vluchten natuurlijk.
Niets mis mee. Je bent er ook zo, dus gewoon zitten en na twee uurtjes uitstappen. Wel Spaanstalig personeel.
Ik vond het prima. Vergelijkbaar met Transavia, EasyJet en dat soort low cost maatschappijen. Ik zou er zo weer mee vliegen
Prima luchtvaartmaatschappij maar wel risico dat je via de thuishaven madrid een tussenlanding of zelfs overstap hebt....
Ik heb één keer met Vueling gevlogen naar Barcelona. Was gewoon een prima vlucht. Ze hebben trouwens nu een grote kortingsactie met vluchten voor 9 euro, daar zag ik net een topic over (even opgezocht: dit topic dus) En als dat niet voor jouw bestemming geldt zijn er vaak nog wel andere kortingen, o.a. op https://www.kortingbox.nl/shop/vueling Scheelt toch weer een paar euro
Vueling is prima hoor idd vergelijkbaar met easy jet en Transavia. Ben heel vaak met vueling naar Spanje geweest en weer terug toen ik daar nog woonde en was altijd goed
Mijn man vliegt erg vaak en vindt vueling wel de minste maatschappij waar hij mee weg is geweest (reist ook vaak met easyjet, vlm etc). Nergens zat hii zo krap als daar (nou is hii bijna 2 m) dus dat is iets wat je voor lief kan nemen Voor een paar uur is het te doen, als je daarna een weekendje weg bent bijvoorbeeld. Mijn man komt vaak op dezelfde dag nog terug en dan is het wel een aanslag op je lijf als je zo krap zit.
Ik vloog toen ze net bestonden vaak met Vueling, toen was het beter. Kreeg toen altijd snoepjes bij het landen, wat te drinken en alles was schoner. Nu is het allemaal betaald, kost bagage ook extra en de toestellen zijn niet echt modern meer. Het is echt vergelijkbaar met Transavia. Af en toe wel vertraging, maar over het algemeen prima te doen en op bestemmingen als Barcelona goede prijzen.