Ervaringen Vueling

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jebb, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi,
    Via google lees je vele uiteenlopende verhalen over Vueling. Nu weet ik dat Transavia (o.i.d.) ook niet altijd positief omschreven wordt, dus mijn vraag is: Wat is jou ervaring met Vueling?
    Wij willen in mei met 2 volw. en 1 kind naar Mallorca...

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Ik heb 2 keer met vueling gevlogen, naar alicante en Valencia. Ik vind het prima. Niet luxe natuurlijk, maar ook weinig op aan te merken, nette vliegtuigen, vriendelijk personeel, we vlogen op tijd.

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Volgens mij heb ik ook ooit met Vueling gevlogen en als ik het me niet precies weet te herinneren dan is het goed!! ;). Volgens mij gewoon prima dus!

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb er regelmatig mee naar Barcelona gevlogen en dat was altijd prima. Het zijn ook geen lange vluchten natuurlijk.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Meerdere keren mee gevlogen richting Spanje en beviel prima veder , niks op aan te merken.

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Niets mis mee. Je bent er ook zo, dus gewoon zitten en na twee uurtjes uitstappen. Wel Spaanstalig personeel.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vond het prima. Vergelijkbaar met Transavia, EasyJet en dat soort low cost maatschappijen. Ik zou er zo weer mee vliegen :)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Prima.

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.528
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Vueling is prima. Vorig jaar vloog ik elke 6 weken tussen Rome en Amsterdam v.v

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Prima luchtvaartmaatschappij maar wel risico dat je via de thuishaven madrid een tussenlanding of zelfs overstap hebt....

11. Jenny02

Jenny02 Nieuw lid

8 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb één keer met Vueling gevlogen naar Barcelona. Was gewoon een prima vlucht. Ze hebben trouwens nu een grote kortingsactie met vluchten voor 9 euro, daar zag ik net een topic over (even opgezocht: dit topic dus) En als dat niet voor jouw bestemming geldt zijn er vaak nog wel andere kortingen, o.a. op https://www.kortingbox.nl/shop/vueling Scheelt toch weer een paar euro:)

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vueling is prima hoor :) idd vergelijkbaar met easy jet en Transavia. Ben heel vaak met vueling naar Spanje geweest en weer terug toen ik daar nog woonde en was altijd goed :)

13. itzme

itzme Actief lid

12 jul 2010
    156
    0
    16
    hele goede maatschappij wij zitten meestal in een toestel wat maar voor driekwart gevuld is haha

14. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man vliegt erg vaak en vindt vueling wel de minste maatschappij waar hij mee weg is geweest (reist ook vaak met easyjet, vlm etc). Nergens zat hii zo krap als daar (nou is hii bijna 2 m) dus dat is iets wat je voor lief kan nemen
    Voor een paar uur is het te doen, als je daarna een weekendje weg bent bijvoorbeeld. Mijn man komt vaak op dezelfde dag nog terug en dan is het wel een aanslag op je lijf als je zo krap zit.

15. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik vloog toen ze net bestonden vaak met Vueling, toen was het beter. Kreeg toen altijd snoepjes bij het landen, wat te drinken en alles was schoner. Nu is het allemaal betaald, kost bagage ook extra en de toestellen zijn niet echt modern meer. Het is echt vergelijkbaar met Transavia. Af en toe wel vertraging, maar over het algemeen prima te doen en op bestemmingen als Barcelona goede prijzen.

Deel Deze Pagina