hahahahah ja dat riep ik ook al... zegt me man nou dan nemen ze wel wat anders mee als jou wenkbrauwverf hoor
Bedenk eens of er nog meer meer spulletjes op die tafel hebben gelegen. En dat het tasje met 1 van die spulletjes is opgeruimd en daar dus bij staat. Of aan de kapstok gehangen? Gebeurt bij mij nogal eens..
het was een klein cadeautasje welke op de salontafel stond. buiten wat deco stond er niets op de tafel.. Ik heb hem nog steeds niet gevonden gewoon grrrrr
Hier ook regelmatig. Het vreemdste was toch wel het kwijt zijn van de autosleutels. Man erbij geroepen, maar die wist ook niet waar ze lagen. Ik wist zeker dat ik die vlak daarvoor mee had naar de winkel en ik ben zelf binnen gekomen, dus ze moesten in huis liggen. Afijn, ik een paar uur later hele huis afgezocht. Ergens tijdens het zoeken merkte ik nog op tegen mijn man, dat het wel vreemd was dat er een zak nootjes naast de voordeur lag. Verder niet bij nagedacht eigenlijk. Uiteindelijk andere sleutels maar meegenomen. Maar omdat mijn sleutels van het werk daar aan hangen, laat ik die op vrije dagen liever thuis. 'S avonds zag ik de nootjes bij de voordeur en wilde die opruimen. Trek de voorraadla open en wat ligt daar; autosleutels Hoe ik erbij ben gekomen die twee plekken om te wisselen; geen idee. Maar mijn man bescheurde het 😂
Frustrerend is dat he. En je kan er heel de dag naar zoeken, maar zal niet veel opleveren. Tot dat je het uiteindelijk tegen het lijf loopt. Zo zijn we het rijbewijs van m'n man en kentekenpapieren van de auto heel lang kwijt geweest, zo lang zodat we alles nieuw hebben aangevraagd. Uiteindelijk wel een jaar later of zo, kwam ik het tegen in een tasje met tennisballen helemaal achterin de kelderkast. Waar kan je soms toch zijn met je gedachten he.
Stond het tasje vlakbij een raam of deur die niet op slot was? Ik had een keer een tasje om de keukenstoel gehangen Volgende dag kwam iemand het bij me brengen.het lag een straat verderop. Ik dacht al dat ik gek was geworden maar er was maar toch was er iemand in huis geweest. Ze pakken gewoon een tas wat dichtbij ligt en gaan er weer vandoir. Mn schoonmoeder heeft het ook eens gehad.
Heel zeker, een vriendin heeft het besteld voor me. We zijn naar een markt gegaan op zondagochtend. Bij het ophalen heeft ze het mee gebracht en heb ik het op de salontafel gezet. ik heb voor de zekerheid ook haar al gebeld om te vragen of het niet in haar auto staat
Bovenop een kast/magnetron/koelkast, de plek waar de spullen neer worden gezet als jullie eventueel aan die tafel eten, voor het raam, op een plankje, eventueel een tasje met plastic tasjes, in je eigen tas, op 1 van de stoelen, in de kinderwagen, laatje/bakje bij de grote/salon tafel, make-up koffer, badkamer, achter een kast gezakt. En anders proberen je gangen een beetje na te gaan in gedachten. Als je zeker weet dat jij het niet was, dit ook vragen aan de man(nen) in huis. Uiteindelijk geeft het huis terug wat het genomen heeft. Ook gehad met een dierbare ketting. Na meer dan een maand zoeken bleek ie tussen de bank ingezakt te zijn en zo ver naar beneden (bank was niet helemaal goed meer) dat ie in het stuk stof eronder hing. Succes!
Oh wat erg dit he! Ook al eens gehad met mijn autosleutels... Auto van mijn moeder moeten lenen om op het werk te komen en al.. Dag erna dacht ik: toch nog eens zoeken. En waar waren ze? In de capuchon van mijn dochters jas. Die waren schijnbaar uit mijn jas gevallen en zo *plop* die van mijn dochter in.. En ik zag de bui alweer hangen dat ik nieuwe sleutels moest maken Hoor van een collega ook vaak dat ze iets kwijt is (terwijl ze het een minuut van tevoren nog zag liggen) en het huis dan weer iets anders terug geeft. Ze raakte bv een ring kwijt maar kreeg opeens een ketting terug die ze al een jaar kwijt was. Lag opeens op salontafel waar écht niemand in huis het ding had neergelegd... Ik vind trouwens vaak spullen terug tussen de spullen van mijn dochtertje.. Zij heeft van die speelgoedkisten waar vaak spullen in terecht komen
Ik zou het vuilnis controleren. Als je eens wist wat voor een vermogen wij hier al uit de container hebben getrokken... Senseo-onderdelen, een heel nieuw brood nog in de tas van de bakker, een schoolboek, kledingstukken... Soms wordt er iemand heel fanatiek met opruimen (meestal ikzelf) en dan gebeuren dingen. En ik heb hier een klein mannetje rondlopen dat ijverig meehelpt door de afstandsbedieningen, telefoons, sleutelbossen, auto's etc. ook weg te gooien.
bij ons heet dat een grijze bak Gelukkig was hij net geleegd zaterdag dus zat weinig in heheh j heeft die periode gehad. hij heeft 2 jaar terug 1 keer de afstandsbediening verstopt in zijn vuilniswagen..
Tja, je hebt niet HEEL het huis op zijn kop gehad, anders had je het wel gevonden Dus ik denk; ik zeg het nog maar een keer. Wat ik ook wel eens heb is dat ik de verkeerde tas in gedachten heb. Dan weet ik dat ik mijn aankopen in een Action-tasje heb zitten, maar in gedachten ben ik dan een geel met blauwe zeeman-tas kwijt. Dan ga ik 90x over de Actiontas heen met mijn blik maar registreer ik dat niet omdat ik de verkeerde tas zoek. Misschien is het zoiets. Visualiseer de juiste tas ofzo. Gister vond ik trouwens een roomboter rozijnencake in de koelkast, samen met een beker melk. Ook vreemd. Mijn partner was weer eens bezig en er kwam wat tussen. Hij wilde niet dat de poezen zijn melk op zouden drinken. Vervolgens was hij zijn beker en de cake allang weer vergeten.
Hier een keer een tasje van de apotheek met inhoud kwijt. Bleek dat ik ergens in mn hoofd moet hebben gehad dat het tasje leeg was en zo in een grote verzameltas met alle plastic tasjes had gestopt. Met inhoud en al. Weet niet of je je tasjes ergens verzameld? Ik zou echt iedere kamer afgaan (incl kelderkast, meterkast, toilet) alles omkeren, aftasten, van zn plek halen (niet aan de kant schuiven, maar echt weghalen). En dan uiteraard beginnen op de meest logische plekken. En vooral áchter dingen kijken. (Boeken in de boekenkast bijvoorbeeld) Ben benieuwd of, waar en wannneer je het weer vind.