Nog een 'koukleum'! Zat gister al 's avonds thuis op de bank met een dik vest! En nu dus weer....... Vindt het er ook alles behalve gezellig uit zien buiten...bleh!
Hier issie nog niet aan geweest, maar wel alvast aangesloten. zit wel met 2 truien aan en extra sokken. Voordeel: romantisch de kaarsjes aan
Hier nog geen kachel of fleece truien. Het is in huis zo'n 19,5 graden dus warm zat. Buiten was het vandaag zo'n 17,5 graden met wat zo'n en weinig wind, dus weinig te klagen eigenlijk.
bloedje heet..! ik heb namelijk een griepje te pakken..! maar wij zitten alle met een lekker trui..!en dikke sokken
gelukkig ..ik ben dus niet de enige mennnnnnnnnnnn tis mega koud..ik twijfel nog wel of ik de verwarming aan zal zetten ...eerst hete douche fleece trui aan ..en dan kijk ik wel ff waarschijnlijk gaat ie aan
hier ook erg koud de hele week eigenlijk al heb net nog over gehad met mijn mannetje van mag de kachel aan we hebben 1 kachel in het hele huis ja zegt ie zaterdag wordt het weer mooi kan ie weer uit als ik het morgen nog koud heb gaat ie mooi aan
Mijn man wilde ook al de kachel aan doen, maar ik vindt het daar toch iets te vroeg voor. Wij hebben een gas kachel en dan is het huis meteen super heet. Hier dus gewoon een extra trui en dikke sokken. overigens zit ik nu met het raam open en een shirt met korte mouwen. Normaal ben ik ook een koubek maar nu vindt het ik het nog wel mee vallen. Al hebben we echt een rot zomer gehad en lijkt het nu echt wel herfst ....
Hier is de kachel ook aangegaan! Ik heb de hele dag met een dik vest aangelopen. Had het ook echt koud gewoon. En dit is dan zomer....ppffff Vergeleken met vorig jaar is dit echt rampzalig! Maar komend weekend schijnt het beter te worden.....zeggen ze
Hier ook de verwarming aan gezet, heerlijk. In huis was het nog 20 graden maar het voelde wel heeeeeel koud.
Hier staat de verwarming gewoon uit. Eerst maar een trui aangetrokken en nu heb ik het lekker behaaglijk. Trouwens, er staan bij mij nog ramen open en het is zo'n 18/19 graden, nog niet koud genoeg voor mij.
Zit ik vanmiddag nog stoer te vertellen dat ik nergens last van heb, zit ik nu te bibberen van de kou. Heb lekker m'n dikke pyjama aangetrokken.
het is steenkoud ! ik kan alleen de verwarming niet aan doen want die zijn er nog niet..... we hebben pas verbouwd en hebbe nog geen leuke verwarming gevonden bbrrrr..... L.sybje
Ik leek gister op mijn moeder! Als zij het koud had, moest ik een hemd aan. Nou, ik heb Lola er warmpjes bij laten zitten want ik had het koud, hihihi. Groetjes, Mirelle.
Hier is de kachel gister zelf aangeslaan. Gaat automatisch, als het koud is in de kamer. Heb gister warme chocomelk gedronken.