Wie heeft er voor tijdens een thuisbevalling op een redelijk koude bovenverdieping ook een kacheltje bijgekocht? Zo ja, wat voor één en waar gekocht? Een vriendin van mij werd met heftige weeen tijdens een snelle bevalling door de vk naar het zkh gestuurd omdat de kamer waarin ze zou bevallen te koud was, dit wil ik graag voorkomen
hmm okee vaag. ik ben ook thuis bevallen en jeminee heej wat was het koud in mijn slaapkamer ik liep te bibberen. nou we hebben snel de cv aan gedaan en de gordijnen omhoog gepropt en ik heb dikke sokken aangedaan. Nou toen was het wel klaar. En ik zou niet eens meer naar het ziekenhuis kunnen gaan want ze was er al binnen 20 minuten. Als de vk die reden zou geven zou ik niet akkoord gaan nog naar het ziekenhuis te gaan denk ik. man wat een gesjouw. Ik weet niet ik vind een kacheltje kopen wel wat onzinnig maar misschien denkt een ander daar wel anders over.
Ik heb het ook niet hoor. Heb er ook echt nog nooit van gehoord. Had ze geen verwarming die aankon? Het zou je overkomen... Ik heb wel op zolder van die noodkacheltjes staan, dus stel dat onverhoopt de verwarming stukgaat kunnen we altijd die nog pakken.
bij ons is t ook erg koud! wij hebben de kachel snachts hoog gezet. gordijn er achter. en klaar hoor! kou is niet zo erg, maar t moet niet tochten.
Als je cv hebt zou ik geen kacheltje bijkopen, als je geen cv hebt dan kan het wel een optie zijn. Verkopen ze volgens mij gewoon bij bouwmarkten? Wij hebben er ooit één gehad die blies warme lucht uit (en koude als je bevroren koelelementen in deed), ik geloof dat wij hem via MP hadden.
Wij hadden vroeger in een oud huis geen cv boven, toen gebruikten we een soort verrijdbaar, electrisch radiatortje met thermostaat. Erg fijn ding was dat. Gekocht bij de bouwmarjt.
In het geval dat de verloskundige je naar het ziekenhuis wil hebben zou ik je man het matras op de eettafel laten gooien, en beneden gaan bevallen! Ik zou om die reden echt niet weg gaan, dan maar een bed beneden!