Kado 1e verjaardag dochter, even mijn ei kwijt!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Allebei leuk! Vind die koe super!
    En heb je een foto van wat je schoonouders geven? Ik heb je berichtje gelezen, maar ik begrijp je irritatie niet zo goed, omdat ik niet goed snap wat zij nou gekocht hebben.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    hmm vind de koe dan leuker :)

3. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Heb je misschien ook een link waar je die 2 producten die je net geplaatst hebt kan kopen? Ziet er zo leuk uit! Kan ik het vast onthouden voor de 2e :D Maar zou niet weten waar ik op moet googlen om vooral dat van het 2e plaatje te vinden.

En over die koe...GEWOON KOPEN!

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Vindt dat je wel overdrijft zeg.... Die arme mensen doen zo te lezen hartstikke hun best om iets leuks te kopen en jij komt nu een beetje over als een verwend nest eerlijk gezegd...:)

Daarbij kunnen zij toch eventueel het kado ruilen?

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Joh, het is al meer gezegd. Gewoon kopen die koe.

Wij hebben onze dochter toch nog een houten loopkar gegeven voor haar 1e verjaardag, hoewel mijn schoonzus en zwager haar een afgrijselijke plastic loopkar voor sinterklaas hadden gegeven (ze was toen 9 maanden). Ze heeft ze allebei gebruikt, vond ze allebei leuk. De houten kar staat er nu nog (ze is 3) en de plastic kar is allang naar zolder gegaan (kan onze zoon nog eens mee spelen misschien en anders gaat hij weg.)

Het huisje is leuk, maar de koe is ook erg leuk. Nog iets leuker misschien. Maar de bottom line is, je laat je iets afpakken, hoewel dat niet nodig is. Jij had je keuze toch al gemaakt? Enne, gewoon niet meer dat soort dingen op FB zetten, want anders was het probleem achteraf ontstaan en dan had er niemand meer gezeurd. "Oh, dat wist ik niet, bedoel je dát met een loopfietsje????"

Ik heb trouwens mijn dochter een loopfietsje gegeven met 18 maanden. Komt mijn moeder een maand later met een houten loopfietsje aan, dat nog van mijzelf is geweest. Heb ik gekregen toen ik 1 werd. Ik baalde dat ze het niet eerder had gegeven, maar weet je wat? Als er kinderen op bezoek waren, dan zaten er dus 2 kinderen op een fietsje. Het bezoekertje en mijn dochter. Uiteindelijk kan het dus ook handig zijn om dingen dubbel te hebben. Nooit ruzie. :D

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zou zeggen koop die koe ziet er leuk uit.

Dat andere ding vind ik wat druk. Die koe vind ik zelf ook leuk hihi.

En twee wagens maakt niet zo veel uit toch kinderen spelen toch met wat ze leuk vinden en twee wagens is veel extra speel plezier wedden straks en koe en die van opa en oma gaat ze het hele huis door met twee dingen.

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je die koe wil, koop dan de koe. Dat loopwagentje gebruik je dan lekker buiten ofzo. Ik vind dat je er een enorm probleem van maakt, terwijl het geen probleem is. Ze zal vast ooit ook wel eens echt iets krijgen dat ze al heeft; de wereld vergaat dan niet hoor ;)

Deel Deze Pagina